در پیام تسلیت فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و هیئت همراه آمده است؛

تأمین امنیت پایدار ملی ثمره مجاهدت‌های آیت‌الله «رئیسی» است

سردار اشعری درپی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 21May 2024

تأمین امنیت پایدار ملی ثمره مجاهدت‌های آیت‌الله «رئیسی» استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به دنبال شهادت آیت‌الله «سید‌ ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور ایران اسلامی و هیئت همراه در سانحه هوایی در استان آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «قربان‌محمد اشعری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ  فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبديلًا

از این به بعد روز ولادت امام رضا علیه‌السلام یادآور شخصیت گرانقدر و تاریخ‌سازی خواهد بود که بی‌شک جایگاه و نقش ممتاز در پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی و تامین امنیت امروز جمهوری اسلامی ایران در پشتوانه‌سازی و تأمین امنیت پایدار ملی و منطقه‌ای ثمره‌ی مجاهدت‌های آن خادم الرضایی می‌باشدکه از تربیت‌شدگان امامین انقلاب می‌باشد.

‌نقش‌آفرینی‌های سترگ و ماندگارش در همه دوران خدمتش و مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر آن شهید ارجمند در مقام ریاست جمهوری اسلامی ایران در تعمیق و افزایش عمق راهبردی و استراتژیک نظام در برابر توسعه‌طلبی و یاغی‌گری‌های رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکایی‌ها، در گذر زمان آشکارتر شده و جایگاه ممتاز و نقش‌آفرینی ایشان در اقتدار دفاعی کشور و محور مقاومت را تبیین می‌کند. به ویژه عزم راسخ او، نقش تعیین‌کننده ایشان در دفاع از محرومان و مظلومان نزد دشمنان قسم خورده‌، او را به یک قهرمان، الگو و سرمشق ماندگار و تمام عیار برای آحاد مسلمانان و محبان اهل‌بیت، دلبستگان به محور مقاومت و نسل‌های جوان در میان امت اسلامی تبدیل کرد.

شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی اُسوه‌ی معنویت، اخلاص و خشوع، وفاداری‌، ولایتمداری‌، ایثار و الگو و پیشانیِ دفاع از مستضعفان و محرومان بود که به سربازی خود برای اسلام و انقلاب و امام و رهبری افتخار می‌کرد، بی‌آلایش و بی‌ادعا بود و جایگاه و حصارهای مدیریتی او را احاطه نکرد. او همه قومیتها و مذاهب در کشور را نیز فرزندان ملت مسلمان ایران می‌دانست و اعتقاد به جوانان از شاخص‌های منحصر به فرد او بود که باعث شد در میان قلب‌های یکایک مردم ایران جای گیرد.

نام و یاد رئیس جمهور محبوبمان و نقش‌آفرینی‌های بزرگ آن مرد مخلص‌، بی‌ریا و ولایتمدار در عرصه‌های خطیر دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر پیشانی تاریخ این مرز و بوم همواره خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این مجاهد نستوه خستگی‌ناپذیر شهادت این مرد صبور و والامقام و همچنین هیئت همراهشان را، به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز و ملت بزرگ و مسلمان ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای شادی روحشان طلب رحمت واسعه، استدعا دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار