معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه:

روزانه ۶ هزار نفر به اردوی راهیان نور دریایی اعزام می‌شوند

سردار «زارع» گفت برنامه راهیان نور دریایی در سه هرمزگان، بوشهر و خوزستان در چهار نقطه برگزار می‌شود، روزانه پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۶ هزار نفر راهی سفر دریایی شوند.
کد خبر: ۵۱۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲ - 19March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «مرتضی زارع» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی سپاه‌ پاسداران امروز ‌در آیین آغاز به کار راهیان‌نور دریایی شهدای خلیج‌ فارس، اظهار داشت: نیروی دریایی بر اساس ابلاغی که از سوی سلسله مراتب صورت گرفته برنامه‌های راهیان نور دریایی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: راهیان نور یکی از مصادیق جهاد تبیین است و قدرت ‌افزایی ما امروز به دلیل ارتباط شهدا با خداوند متعال است و طبق بررسی‌های دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که اتصال به شهدا یکی از مسائلی است که انگیزه جنگیدن به ما می‌دهد و همین انگیزه باعث می‌شود برتری‌های تسلیحاتی دشمن را کنار بزنیم.

سردار زارع عنوان کرد: شهید مهدوی و یارانش، شهید دارا و شهید رییسی در خلیج‌فارس با کمترین امکانات رو در رو با آمریکایی‌ها جنگیدند که باعث شده ‌امروز نیروی دریایی در اوج قدرت باشد و امنیت دریایی بنیان توسعه دریایی باشد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه اضافه کرد: پیوست های یک سال گذشته این افتخار داریم را داریم که تمام تجهیزاتی که به نیروی دریایی سپاه اضافه شده، تولید جوانان ایرانی بوده است و این مایه افتخار ما است.

برنامه راهیان نور دریایی خلیچ فارس در سه استان هرمزگان، بوشهر و خوزستان در چهار نقطه برگزار می‌شود و روزانه پیش‌بینی می‌شود افزون بر ۶ هزار نفر راهی سفر دریایی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار