شهید عیسى آخوندى: برای بقاى انقلاب جهاد کنید

شهید عیسى آخوندى در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: «از جان و مال در راه بقاى انقلاب مضایقه نکنید؛ به یاد شهدا باشید».
کد خبر: ۵۱۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 26March 2022

شهیدعیسى آخوندى: برای بقاى انقلاب جهاد کنیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

تبرک لحظاتمان با شهید عیسى آخوندى

بسم الله الرحمن الرحیم

در حوادث جهان به راویان احادیث ما رجوع کنید که آن‌ها حجت من هستند بر شما من هم حجت خداوند هستم بر ایشان. امام مهدى (عج)

شهادت فوز عظیمی است که خداوند آن را نصیب بندگان خاص خود می‌کند و این باب بهشتى را به روى بندگان مخلص خودش می‌گشاید و اینان هستند که از این باب جنت وارد مى‌شوند و به پاداش اعمال صالح خودشان می‌رسند.

من هم عاجزانه از خداوند تبارک و تعالى مسئلت دارم مرا در راه خود قرار دهد و این فوز عظیم را نصیبم بگرداند، چون سعادت دنیوى و اخروى خودم را در این راه می‌بینم و امید است با تایید خداوند متعال به این آرزویم برسم. حاضرم در این راه از بهترین سرمایه عمرم یعنى جانم بگذرم که شاید بدین وسیله بتوانم اداى وظیفه‌اى نسبت به جامعه اسلامی کرده باشم، این موقعیت لحظه امتحان است و ما باید ثابت کنیم که رهرو محمد (ص) و على (ع) هستیم تا در آخرت در پیشگاه الهى روسفید محشور شویم.

من این راه را با آگاهى کامل برگزیده و انتخاب کرده‌ام و در این طریق الهى تا آخرین لحظات عمرم خواهم ایستاد و ثابت خواهم کرد پاسدار راستین دین مبین اسلام هستم.

و، اما پیامم براى امت قهرمان که البته زبانم قاصر است به این ملت قهرمان و آگاه که آگاهانه پیرو امامشان هستند پیام دهم ولى نکاتى چند را من‌باب تذکر یادآورى میکنم؛ امام عزیز را فراموش نکنید و به یاد رزمندگان اسلام باشید و همیشه جبهه‌هاى نبرد اسلام علیه کفر را پر نگه دارید؛ حامى رزم‌آوران اسلام باشید و از جان و مال در راه بقاى انقلاب پرقدرت اسلام مضایقه نکنید؛ به یاد شهدا باشید و خانواده‌هاى معظم شهدا را فراموش نکنید که براستى اینان حامیان بحق انقلابند و راه پر از عشق خون شهدا را ادامه دهید، مبادا حق خون این گمنامان تاریخ را فراموش کنید.

از همه مهم‌تر تقوى را در همه کارهایتان رعایت کنید که ان اکرمکم عندالله اتقاکم؛ براى آزادى اسراى در بند دعا کنید و اقدام کنید.

مادرم! برادران و خواهرانم! بعد از شهادتم اگر می‌خواهید گریه کنید، اما به یاد شهداى مظلوم کربلا و على‌اکبر و على اصغر حسین (ع)؛ به یاد آن امام عزیزمان گریه کنید که عمرش در زندان کفار به سر شد؛ به یاد شهداى مفقود گریه کنید، برای رساندن پیام زینب‌گونه‌تان گریه کنید. خداى ناکرده نکند گریه شما موجب شادى دشمن شود که براى ما سخت است؛ و‌ ای مادرم! اگر در این دنیا نتوانستم حق فرزندی‌تان را ادا کنم، مطمئن باشید ان‌شاءالله به اذن خدا در آن دنیا ادا خواهم کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار