فیلم/سخنرانی جالب حجت الاسلام پناهیان با حدود 400 هزار بازدید در یوتیوب

انتشار یک ویدئوی جالب از سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان بازتاب‌های مختلفی در رسانه‌های خارجی و شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است.
کد خبر: ۵۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶ - 16August 2015

فیلم/سخنرانی جالب حجت الاسلام پناهیان با حدود 400 هزار بازدید در یوتیوب

به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، انتشار یک ویدئوی جالب از سخنرانی حجتالاسلام پناهیان بازتابهای مختلفی در رسانههای خارجی و شبکههای اجتماعی به همراه داشته است هفته گذشته بود که " Elhaam magazine " کلیپی کوتاه سخنرانی حجتالاسلام پناهیان را با زیرنویس انگلیسی تدوین کرد و آن را در شبکههای اجتماعی منتشر کرد.

" Elhaam magazine "  وبسایتی انگلیسی زبان است که هدفش را ترویج اندیشههای پیامبر اسلام و اهل بیت (علیهم السلام) قرار داده و تصریح کرده است: ما میخواهیم مسلمانان و غیر مسلمانان آمریکا به فهم بهتری نسبت به فرهنگ و اندیشههای اسلامی برسند.


مشخص نیست که سخنرانی در چه مناسبتی انجام شده است حجت الاسلام پناهیان بالای منبر نشسته و مشغول سخنرانی است که صدای یک کودک، سخنانش را قطع میکند دختربچهای خودش را پای منبر رسانده و به سخنران سلام میکند کودک پس از آنکه حجت الاسلام پناهیان جواب سلامش را میدهد میگوید: «بیام بالا؟»
همه مردم میخندند و سخنران میگوید: « بیا عزیزم! »


مردم صلوات میفرستند و کودک روی پای حجت الاسلام پناهیان مینشیند و کودک به او میگوید: « بخون! »
سخنرانی خیلی عادی و طبیعی ادامه دارد و دختربچه هم کمکم خودش را روی دست سخنران جابهجا میکند در آخرین نمایی که از سخنرانی میبینیم کودک کاملا خوابش برده است و چند جوان میآیند و بچه را میگیرند تا حجت الاسلام پناهیان از بالای منبر پایین بیاید.


ویدئوی زیر را ببینید:



این ویدئو تنها در سایت یوتیوب حدود ۴۰۰هزار بازدید داشته و با نظرهای متفاوتی از سوی کاربران غیر ایرانی و حتی غیر مسلمان مواجه شده است.


شخصی نوشته است:
« من مسلمانم و به این ویدئو افتخار میکنم »

دیگری نوشته است:
« صدای سخنران واقعا آرامش بخش است »

شخص دیگری هم نوشته است:
« این نمایش دهنده ی فرهنگ اسلام است»

 

انتهیا پیام/

{$sepehr_old_video_51333}
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار