استاندار همدان:

بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند

«قاسمی فرزاد» با بیان اینکه بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند، گفت: هرکدام از گروه‌های جهادی به منزله یک واحد و گروه خودجوش، تحت فرمان ولایت، مشغول خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۵۱۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 30March 2022

بیش از ۱۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، رزمایش بزرگ همدلی سال ۱۴۰۱ با توزیع دو هزار بسته معیشتی، کاشت چهار هزار نهال مثمر و احداث هشت باب منزل مسکونی و یک باب مسجد امروز در مسجد دانشگاه بوعلی همدان برگزار شد.

«علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در این مراسم اظهار داشت:  به علت تحریم‌های ظالمانه و فشارهایی که به ناحق از سوی مستکبرین به مردم ایران وارد آمد، باعث شد که کشور و مردم در طی سال‌های اخیر در سایه بی‌تدبیری‌ها دچار مشکلات اقتصادی شدند و این رزمایش بزرگ، یک کار جهادی، انقلابی و قابل تحسین است در جهت کمک به محرومین است.

وی بیان داشت: بی‌تدبیری‌‌ها و سوءمدیریت سال‌های اخیر باعث شد تا مردم در زمینه معیشت نیز دچار مشکل شوند و در ادامه به همین دلیل رهبر معظم انقلاب، فرمان تشکیل گروه‌های جهادی را صادر کردند.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: گروه‌های جهادی نیز به تاسی از منویات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد، اقدامات ارزشمندی در این زمینه انجام دادند و امروز بیش از هزار و ۷۰۰ گروه جهادی در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: هرکدام از گروه‌های جهادی به منزله یک واحد و گروه خودجوش، تحت فرمان ولایت، مشغول خدمت‌رسانی هستند و ترکیب گروه‌های جهادی متشکل از جوانان و دانشجویان متدین و انقلابی هستند که متناسب با رشته‌های تخصصی خود فعالیت می‌کنند.

استاندار همدان بیان داشت: به رغم دشمنی معاندان و مستکبرین، گروه‌های جهادی بدون توقع ثابت می‌کنند که این انقلاب پویا و حامی محرومان است.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در طی شیوع ویروس کرونا و آسیب‌هایی که به برخی مشاغل و کسب‌وکارها وارد کرد، به دستور مقام معظم رهبری، کمک‌های مومنانه را در دستور کار قرار دادند.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار