همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان؛

همایش طلایه‌داران تبلیغ در تبریز برگزار شد

همایش طلایه‌داران تبلیغ در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان ظهر امروز در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ - 31March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، همایش طلایه‌داران تبلیغ ظهر امروز (پنجشنبه) به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالن اجتماعات مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد.

این همایش باحضور حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حجت‌الاسلام «محمدتقی سیفایی» مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی و حجت‌الاسلام «سید محمدرضا میرتاج‌الدینی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس برگزار شد.

مدیرکل فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی در این همایش اظهار داشت: ائمه جماعات و روحانیون مستقر در روستاها و شهرهای مختلف در برنامه‌های ماه مبارک رمضان توجه ویژه‌ای به جهاد تبیین داشته باشند.

وی افزود: اگر انقلاب اسلامی نبود نمی‌توانستیم قران کریم را امروز درک کنیم، باید با تاسی از آیات قران کریم برای امر جهاد تبیین تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام «قاسم محمدزاده» دبیر ستاد زکات آذربایجان شرقی نیز در این مراسم اظهار داشت: همکاری روحانیون با ستاد زکات استان برای جمع آوری زکات در ایام ماه مبارک رمضان ضروری است.

وی سپس به رتبه ۳ کشوری استان در امر پرداخت زکات اشاره کرد و افزود: ۱۰۴ میلیارد تومان طی سال گذشته زکات در استان پرداخت شد که رشد ۲۰ درصدی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار