رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات قزوین:

شهدا شجاعانه در مسیر احیای حق گام برداشتند

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در یادواره شهدای فروردین ماه تاکستان گفت: شهدا شجاعانه در مسیر احیای حق گام برداشتند و برای رسیدن به هدف‌شان از انجام هر کاری دریغ نکردند تا به نتیجه برسند.
کد خبر: ۵۱۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ - 05April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، یادواره شهدای فروردین ماه تاکستان صبح امروز (سه شنبه) به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان، جمعی از همرزمان شهدا (هیات منتظران مهدی (عج)) و شورای اسلامی شهر تاکستان و با حضور مسئولان و قشر‌های مختلف مردم به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بر سر مزار شهدا برگزار شد.

طی این مراسم، مهدی طاهرخانی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اشاره نقش شهیدان در جنگ تحمیلی اظهار داشت: شهدا با داشتن روحیه ایثار، گذشت و فداکاری مقابل دشمنان ایستادند و از هیچ چیزی ترس نداشتند.

وی افزود: شهدا جسورانه، شجاعانه و بی‌باک در مسیر احیای حق گام برداشتند و برای رسیدن به هدف‌شان از انجام هر کاری دریغ نکردند تا به نتیجه برسند.

طاهرخانی با اشاره به خاطرات شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: وقتی حاج قاسم برای زیارت به نجف و کربلا رفته بود از دوستان و همرزمان خود خواست تا بقای متبرکه را ترمیم و بازسازی کنندکه این کار مهم آغاز شد.

این مقام مسئول افزود: بعد از مدتی ستاد بازسازی عتبات عالیات تشکیل شد به همین دلیل می‌توان گفت ستاد فوق یادگار این شهید بزرگوار است که تاکنون نیز با کمک‌های خیران، این اقدام ارزشمند در حال انجام است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین از تلاش‌های مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، شورای شهر و سپاه تاکستان در برپایی مراسم‌های ترویجی همچون یادواره شهدا قدردانی کرد و خواستار ادامه‌دار بودن چنین برنامه‌هایی شد.

در ادامه برنامه، مداح اهل‌بیت (ع) به مرثیه‌سرایی پرداخت و سپس مدعوین بر مزار شهدا حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

گفتنی است در این یادواره، سعید رحمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، صفرعلی طاهری رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تاکستان و حسین رحمانی رئیس شورای اسلامی شهر تاکستان حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار