مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد؛

برگزاری پویش «قرائت قرآن کریم» در جنوب کرمان

«مسلمی مهنی» از برگزاری پویش مردمی «قرائت قرآن کریم» ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان خبر داد و گفت: گستره این پویش هفت شهرستان جنوبی کرمان است.
کد خبر: ۵۱۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 06April 2022

برگزاری پویش «قرائت قرآن کریم» در جنوب کرمان

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «بهرام مسلمی مهنی» مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان از برگزاری پویش مردمی «قرائت قرآن کریم» ویژه ماه مبارک رمضان در جنوب کرمان خبر داد و اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در راستای تأکیدات پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) مبنی بر قرائت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی اقدام به برگزاری پویش مردمی قرائت قرآن کرده است.

وی با بیان اینکه این پویش ویژه گروه‌های سنی کودکان و نوجوانان است که به صورت مجازی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، افزود:‌ علاقه‌مندان به شرکت در این پویش باید یکی از سوره‌های شمس، لیل، ضحی، انشراح، تین، علق، قدر، بینه، زلزال، عادیات، القارعه و تکاثر را انتخاب کرده و آن را از حفظ قرائت و در قالب یک فیلم یک دقیقه‌ای ارسال کنند.

مسلمی‌مهنی تصریح کرد: شرکت کنندگان تا ۲۴ رمضان فرصت دارند آثار خود را به شماره ۰۹۰۲۸۵۰۳۱۶۳ در پیام رسان واتساپ ارسال کنند و تنها به آثاری ترتیب اثر داده می‌شود که تا پایان وقت تعیین شده، ارسال شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: نکته قابل توجه این است که شرکت کنندگان علاوه بر ارسال آثار خود، باید آن را در صفحه اینستاگرام منتشر کرده و آدرس صفحه را نیز برای ما ارسال کنند.

وی عنوان کرد: گستره این پویش هفت شهرستان جنوبی کرمان است و پس از بررسی آثار، ۳۰ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و نفرات برتر این پویش در هر شهرستان در نماز عید فطر تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار