در بیانیه روابط عمومی انجمن راویان فتح رضوی عنوان شد؛

شهیدانه زیستن تنها رمز حقیقی شهادت است

روابط عمومی انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای حادثه حرم رضوی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۱۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸ - 06April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی حادثه روز گذشته حرم رضوی و شهادت روحانی جهادی حجت‌الاسلام «محمد اصلانی»، روابط عمومی انجمن راویان فتح رضوی با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن این اقدام، یاد و خاطره شهید این حادثه را گرامی داشت.

در این بیانیه آمده است: تنها خدمت مخلصانه و تلاش برای تحقق آرمان‌های منتهی به ظهور می‌تواند تشنگان جامانده از قافله عاشقان را امیدوار به وصال نگه دارد، زیرا شهیدانه زیستن تنها رمز حقیقی شهادت است.

این بیانیه می‌افزاید: برادر و همرزم قدیمیمان حجت‌الاسلام محمد اصلانی که بعد از مجروحیت در دفاع مقدس همچنان علم جهاد را بر زمین نگذاشت و در راه ایجاد عدالت همگانی در جای‌جای این سر زمین به خدمت جهادی پرداخت.

در این بیانیه تصریح شده است: و چه زیبا در محضر امام مهربانی‌ها امضای برگه پایان مدموریت خود را گرفت و به آغوش برادران و رفقای شهید خود شتافت و داغی تازه و تداعی‌کننده روزهای شیرین دفاع بر سینه همرزمان قدیمی خود نهاد.

در پایان این بیانه آمده است: انجمن راویان فتح  شهادت برادر مجاهد و یادگار دفاع مقدس حجت‌الاسلام محمد اصلانی را محضر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و ضمن محکوم نمودن این حادثه ناگوار در حرم مطهر، از مسئولین امنیتی و قضائی رسیدگی و مجازات سریع عامل یا عاملین اینگونه حوادث را خواستار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار