شهید «بابایى»:

علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد

شهید رضا بابایى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «علم بیاموزید، زیرا علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد تا با تفکر و اندیشه بتواند به جامعه اسلامى خدمت کند.»
کد خبر: ۵۱۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 07April 2022

علم انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید رضا بابایی

«بسمه تعالى

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانواده عزیزم، از اینکه شما را تنها مى گذارم مرا ببخشید و حلالم کنید، زیرا امروز اسلام قرآن و مملکتم از همه چیزهاى دیگر واجب‌تر است.

پدر و مادر عزیزم! از شما خواهش مى کنم برادران و خواهران شیرین‌تر از جانم را براى تحصیل علم به مدرسه بفرستید، زیرا این علم است که انسان را به کمال و سعادت سوق مى‌دهد تا با تفکر و اندیشه بتواند به جامعه اسلامى خدمت کنند.

حال که مى بینم روز آخر فرا رسیده روز جدایى پس اى مادرجان! افتخار کن فرزندى داشتى که توانست در چنین روزى در راه اسلام میهن اسلامى و امام خمینى دین خود را نسبت به اسلام و جهان ادا کند.

ما امروز از یاران امام حسین (ع) هستیم و در مرگ ما گریه و زارى نکنید، دیگر عرضى ندارم، خداحافظ تا روزى که مرا در خاک گذارند، دوستدار همیشگى شما رضا.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها