نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

«شهادت» اجر شهید اصلانی در خدمت به مردم بود

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: جز شهادت برای حجت‌الاسلام اصلانی شایسته نبود چراکه این شهید والامقام زندگی‌اش را وقف مردم محروم و بی‌بضاعت مشهد کرده بود.
کد خبر: ۵۱۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲ - 07April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی و امام‌جمعه مشهد امروز در مراسم تشییع شهید حادثه حرم رضوی حجت‌الاسلام «محمد اصلانی» در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر رضوی بابیان اینکه حادثه دل‌خراش حمله عامل تکفیری به سه طلبه در حرم امام رضا (ع) علاوه بر جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان و زائران و مجاوران موجب هتک حرمت بارگاه حضرت امام علی بن موسی‌الرضا (ع) شد، اظهار داشت: تاکنون شاهد چنین حادثه‌ای در حرم امام رئوف در ماه مهمانی خدا نبوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شهید حجت‌الاسلام اصلانی در ستاد ساماندهی مسائل فرهنگی حاشیه شهر مشهد مسئول هشت پهنه حاشیه شهر بود، گفت: این شهید بزرگوار به‌عنوان عالمی فاضل مدیریت این هشت پهنه گسترده را بر عهده داشت، او از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس بود که روز و شب زندگانی خویش را صرف خدمت به مردم محروم و مظلوم حاشیه شهر کرده بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی تأکید کرد: کمک‌رسانی به مردم محروم حاشیه شهر مشهد از اولویت‌های زندگانی شهید اصلانی بود و هیچگاه برای استراحت زمان معینی نداشت از همین رو لحظه‌لحظه عمر خویش برای خدمت به کودکان محروم و خانواده‌های بی‌سرپرست مشهدی اختصاص می‌داد؛ بر همین اساس این شهید والامقام در جریان رزمایش مواسات از افسران این عرصه بود.

علم‌الهدی شهادت حجت‌الاسلام اصلانی را علاوه بر خانواده‌اش به فرزندان محروم و خانواده‌های بی‌سرپرست حاشیه شهر مشهد تسلیت و تبریک گفت و ادامه داد: کودکان محروم و خانواده‌های بی‌سرپرست حاشیه شهر ازاین‌پس چشم‌انتظار آمدن شیخ محمد اصلانی هستند که برای آن‌ها آذوقه بیاورد و به درد دلشان گوش دهد و از مشکلات آن‌ها گره‌گشایی کند.

وی خاطرنشان کرد: این عالم مجاهد در کنار مضجع منور امام رضا (ع) با زبان روزه، لب‌تشنه؛ شهادتی مشابه شهادت شهدای کربلا و حضرت سیدالشهدا (ع) نصیب و روزی‌اش شد. جز شهادت برای حجت‌الاسلام اصلانی شایسته نبود چراکه این شهید والامقام زندگی‌اش را وقف مردم محروم و بی‌بضاعت مشهد کرده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها