رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند؛

تلاش واشنگتن برای دیدار مقامات ارشد رام الله و تل آویو

رسانه‌های آمریکایی از تلاش واشنگتن برای فراهم کردن زمینه دیدار مقامات ارشد تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی با حمایت مصر و اردن خبر دادند.
کد خبر: ۵۱۵۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷ - 08April 2022
تلاش واشنگتن برای دیدار مقامات ارشد رام الله و تل آویوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند واشنگتن در حال بررسی ایده برگزاری نشست بین مقامات ارشد اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین است.
 
پایگاه خبری اکسیوس در گزارشی با اشاره به این خبر به نقل از مقامات آمریکایی و اسرائیلی افزود: مسئولان آمریکایی طی چند ماه گذشته بار‌ها پیشنهاد برگزاری نشستی میان مسئولان ارشد اسرائیلی و فلسطینی در کاخ سفید را مطرح و بار‌ها درباره آن با مسئولان اسرائیلی رایزنی کرده‌اند. آن‌ها همچنین این موضوع را با فلسطینی‌ها، مصری‌ها و اردنی‌ها در میان گذاشته‌اند. طرف اسرائیلی نیز به طور صریح این پیشنهاد را رد نکرده و ملاحظات متعددی را در واکنش به آن بیان کرده است.
 
این پایگاه خبری آمریکایی ادامه داد: کاخ سفید پیشنهاد تمرکز بر همکاری‌های اقتصادی و امنیتی بین تل آویو و تشکیلات خودگردان فلسطین و برگزاری نشستی در سطح مشاوران امنیت ملی اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین را با حمایت آمریکا، مصر واردن مطرح کرده است.
 
انتهای پیام/241
نظر شما
پربیننده ها