اولین کاروان راهیان نور شهرداری فردا عازم مناطق عملیاتی غرب می‌شود

یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.
کد خبر: ۵۱۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ - 22August 2015

اولین کاروان راهیان نور شهرداری فردا عازم مناطق عملیاتی غرب می‌شود

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سیدمهدی طباطبایی مسئول اعزام کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران و معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در جلسه توجیهی رانندگان اعزامی راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی غرب کشور با بیان مطلب فوق گفت: حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی دارای یک پیام بزرگ است و آن پیام این است که جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است و اعزام کاروانهای راهیان نور توسط شهرداری تهران در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در زنده نگهداشتن نام و یاد شهداست.

وی افزود: هرکس در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنفس می کند، مدیون فداکاری و ایثار شهداست و حضور در مناطق عملیاتی تکلیفی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است و این افتخار بزرگی است که نصیب شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت شده است.

مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران بیان داشت: روز یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.

طباطبابی در پایان تصریح کرد: شهروندان تهرانی در هشتمین مرحله از اعزام کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران که از اول لغایت 21 شهریور ماه می باشد، یادمانهای شهدای والفجر3 و کربلای 1 در سلسله ارتفاعات قلاویزان ،شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر و شهدای پاوه را زیارت کرده و از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز دیدن می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار