رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

روز قدس احیاگر آرمان‌های اسلامی در حمایت از مظلومان است

حجت‌الاسلام «سادات» روز قدس را احیاگر آرمان‌های اصیل اسلامی در حمایت از مظلومان دانست و گفت: این روز وحدت امت اسلامی بویژه ملت ایران اسلامی را نشان خواهد داد.
کد خبر: ۵۱۶۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸ - 17April 2022

روز قدس احياگر آرمان‌هاي اسلامي درحمايت از مظلومان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سید محمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز در جلسه سیاستگذاری و هماهنگی برنامه‌های روز جهانی قدس که در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع)، روز قدس را احیاگر آرمان‌های اصیل اسلامی درحمایت از مظلومان دانست و اظهار داشت: این روز وحدت امت اسلامی بویژه ملت ایران اسلامی را نشان خواهد داد.

وی افزود: نامگذاری روز قدس تاریخی‌ترین راهبرد امام خمینی (ره) است که از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران خطر رژیم صهیونیستی غاصب به مسلمانان جهان گوشزد شد و در این روز آزادگان و آزادیخواهان جهان، آزادی قدس شریف را در سراسر گیتی خواستارند.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: همزمان با برگزای راهپیمایی پرشور روز جهانی قدس، برنامه‌های فرهنگی مختلفی متناسب با این ایام در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر گسترش تبلیغات محیطی و نصب تراکت، بنر و بیلبورد با مضامین یوم الله روز جهانی قدس با تأکید بر فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در سطح ادارات و سازمان‌ها و میادین اصلی و خیابان‌های پرتردد استان کردستان بیان کرد: گسترش تبلیغات محیطی نقش مؤثری در گرامیداشت این ایام و همدردی با مردم مظلوم فلسطین دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان تولید انواع کلیپ قدس و محور مقاومت، حضور حداکثری در فضای مجازی، برگزاری میزگرد و برنامه‌های تببینی در رابطه با علل و چرایی روز جهانی قدس در صدا و سیما و رسانه‌ها و برپایی نمایشگاه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های ایام روز جهانی قدس در استان عنوان کرد.

حجت‌الاسلام سادات تاکید کرد: با حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دَین خود را به نظام و آرمان مقدس قدس ادا کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار