رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی است و بر همه مسلمانان واجب است تا با حضور باشکوه در این همایش بزرگ انسانی و اسلامی، دین خود را به آرمان مقدس قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین ادا کنند.
کد خبر: ۵۱۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ - 28April 2022

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل صهیونیست استحجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در این استان همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس همگام با تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در سراسر استان کردستان برگزار می‌شود و حضور باشکوه مردم غیور استان در روز جهانی قدس در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین، مشتی بر دهان استکبار است و کردستانی‌ها امسال نیز همانند سالیان گذشته حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی به مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان‌های استان کردستان اشاره کرد و افزود: این مراسم در سنندج از مسیر میدان آزادی آغاز و سپس از خیابان فردوسی، میدان انقلاب اسلامی، خیابان امام خمینی (ره)، به سه راه حبیبی ختم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در کامیاران، از حد فاصل میدان امام خمینی (ره) خیابان امام خمینی (ره)، چهارراه اصلی شهر برگزار خواهد شد و در شهرستان بیجار نیز نظیر همین مراسم از میدان طالقانی، خیابان امام خمینی (ره) تا میدان فاضل گروسی برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان مریوان از مسیر چهارراه شهرداری به سمت میدان شهید فهمیده و چهارراه اصلی شهر شاهد حضور گستره مردم در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و علاوه بر آن در دیواندره راهپیمایی در مسیر میدان قلم، خیابان امام خمینی (ره)، میدان لاله‌های واژگون برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام سادات تصریح کرد: در شهرستان دهگلان مردم با حضور در میدان بسیج تا میدان معلم، اتحاد خود را به جهانیان نشان می‌دهند و این راهپیمایی در بانه از مقابل اداره اوقاف و امورخیریه تا خیابان و میدان امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در قروه، از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به طرف میدان شهید سلیمانی برگزار می‌شود و در شهرستان سروآباد نیز در میدان شهید عبدالعظیم، خیابان معلم، میدان شهید مرادی شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس خواهیم بود و این حماسه پرشور در سقز از میدان قدس، خیابان جمهوری اسلامی تا میدان جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان به اهمیت حضور در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی است؛ روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه رژیم غاصب صهیونیستی برمی‌دارند؛ بنابراین بر همه مسلمانان شیعه و سنی واجب است تا با حضور باشکوه در این همایش بزرگ انسانی و اسلامی، دین خود را به آرمان مقدس قدس عزیز و مردم مظلوم فلسطین ادا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها