معرفی کتاب؛

شهید «فرهاد آستان کوچکسرایی»

کتاب یادنامه سردار شهید «فرهاد آستان کوچکسرایی» در قالب مجموعه کتاب‌های «سربند‌های بی‌سر» از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به چاپ رسید.
کد خبر: ۵۱۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷ - 17April 2022

شهید «فرهاد آستان کوچکسرایی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، یادنامه سردار شهید «فرهاد آستان کوچکسرایی» در قالب مجموعه کتاب‌های «سربند‌های بی‌سر» با پژوهش و تألیف «زنیره مربی جویباری» از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در سال ۵۰۰ نسخه پالتویی در سال ۱۳۹۹ به چاپ رسید.

در این کتاب عناوین «تولد، کودکی»، «تحصیل و همراهی با خانواده»، «آغاز زندگی مشترک»، «مسئولیت پذیری در خانواده»، «فعالیت‌های انقلابی»، «مقابله با گروه‌های ضد انقلاب»، «پایگاه مقاومت بسیج»، «عضویت در سپاه»، «مسئولیت کاری غیر از جبهه»، «حضور در مناطق جنگی»، «ویژگی‌های نظامی»، «روزشمار خدمت»، «فضایل اخلاقی»، «خلوص و بندگی»، «فضایل اعتقادی»، «ولایتمداری و جایگاه روحانیت»، «آخرین خداحافظی»، «لحظات ناب عروج»، «دل‌گویه‌های فرزند شهید»، «برگی از وصیت‌نامه» و «زندگی‌نامه شهید آستان از زبان خودش» را می‌خوانیم.

در بخشی از کتاب آمده است: 

پدر شهید آستان تعریف می‌کند؛ در جهاد سازندگی که بود، روزی دیدم دستش پینه بسته، برای همین از او پرسیدم: پسرم تو چه کار می‌کنی که دستانت مثل کارگرهای بنا اینگونه تاول زده است؟ در پاسخم گفت: برای پیرزنی که خانه نداشت، رفتیم خانه درست کردیم. آجرچینی همین مشکلات را هم دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار