به مناسبت روز ارتش؛

رژه موتوری یگان‌های نظامی در شیراز برگزار شد

به مناسبت 29 فروردین ماه روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی، رژه موتوری یگان‌های مسلح استان فارس با حضور مسئولان لشکری و کشوری در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲ - 18April 2022

به مناسبت روز ارتش رژه موتوری یگان های نظامی در شیراز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، به مناسبت 29 فروردین ماه روز بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه موتوری یگان‌های مسلح مستقر در استان فارس با حضور مسئولان لشکری و کشوری صبح امروز در شیراز برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های موتور نیروهای مسلح در مقابل جایگاه رژه اقتدار برگزار کردند.

هر سال مقارن با ۲۹ فروردین، مراسم پاسداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور با‌شکوه هرچه تمام‌تر و به عنوان نماد اقتدار ملی و پشتیبانی از آرمانهای انقلاب برگزار می‌شود.

برگزاری رژه روز ارتش به عنوان جلوه ای از اقتدار ملی و توان رزمی و دفاعی با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان ارشد استان که در دوسال گذشته به سبب محدودیت‌های کرونایی به صورت رژه موتوری و خودرویی برگزار می‌شود و همچنین نمایش تجهیزاتی و عملیاتی یگان‌های رزمی از جمله مهمترین برنامه‌های این روز است.

همچنین نمایش دستاوردها و توان بازدارندگی بخشی از نیروهای مسلح ما، تبلور وحدت میان نیروهای مسلح در مسیر حفظ تمامیت ارضی و دفاع از کیان نظام و آرمان‌های انقلاب و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و فرمانده کل قوا از جمله دیگر اهداف برگزاری آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است تا دشمنان این مرز و بوم دیگر حتی فکر جنگ افروزی و چنگ اندازی به خاک مقدس این سرزمین به ذهنشان خطور نکند.

در همین خصوص و از صبح امروز رژه موتوری یگان‌‌های نیروهای مسلح مستقر در استان فارس، با هدف نمایش توان رزمی این یگانها با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدای انقلاب گوش به فرمان امام راحل در خدمت انقلاب و مردم بود و با شروع دفاع مقدس نیز با تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن، ارادت خود را به این نظام و خاک مقدس نشان داد.

از همین روی و به پاس حماسه سازی، ایثار و خدمات ارتش در انقلاب و دفاع مقدس، روز 29 فروردین به پیشنهاد امام خمینی (ره) به نام  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار