فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده ارتش:

نیروهای مسلح به سطح بالایی از بازدارندگی دست یافته‌اند

«خوشکنار» گفت: نیروهای مسلح در دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی ایران با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست یافته‌اند.
کد خبر: ۵۱۷۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 18April 2022

نیروهای مسلح به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست یافته‌اند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، امیر «مراد خوش‌کنار» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان امروز در مراسم روز ارتش، اظهار داشت: روز 29 فروردین یادآور فرمان تاریخی امام (ره) است که با بصیرت و دوراندیشی خاص در سال 1357 در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان کمین‌کرده انقلاب پا به میدان نهادند و از ارتش کشور حمایت کردند.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) در فرمانی روز 29 فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند، افزود: ایشان فرمودند که ارتشیان غیور در این روز در شهرها با سازوبرگ رژه بروند و مردم هم با حضور خود از ارتش حمایت کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان بیان کرد: کلیه یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در شهرستان‌های مختلف با اجرای رژه مقتدر یک بار دیگر با امام (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارتشیان از هیچ کوششی برای دفاع از انقلاب اسلامی و میهن عزیز فروگذار نخواهند بود، بیان کرد: نیروهای مسلح امروز با اتکاء به توانمندی‌های داخلی و تکیه بر نبوغ جوانان ایرانی با ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی رشته وابستگی را به خارج کشور قطع کرده‌اند.

خوش‌کنار گفت: نیروهای مسلح در دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی ایران با استفاده از تجربیات دوران دفاع مقدس به سطح بالایی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی دست یافته‌اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان  با تأکید بر اینکه توانایی و اقتدار نیروهای مسلح مرهون انقلاب اسلامی و آرمان‌های متعالی امام راحل (ره) و تدبیر و دوراندیشی فرماندهی معظم کل قواست، تصریح کرد: هیچ تهدیدی امروز وجود ندارد که ما از آن احساس خطر کنیم و برای آن برنامه نداشته باشیم.

خوش‌کنار اظهار داشت: ملت شریف و عزتمند بدانند که نیروهای مسلح تمام‌قد برای دفاع از امنیت و آرامش آنان و حفظ حدود و ثغور ایران اسلامی و انقلاب اسلامی آماده و به هیچ دشمنی اجازه تعدی و تجاوز و دست‌اندازی به خاک پاک ایران‌زمین را نخواهد داد.

وی افزود: چنانچه دشمنی به‌دنبال برهم‌زدن آسایش و امنیت ملت شریف ایران باشد نیروهای مسلح و مقتدر انقلاب اسلامی درسی فراموش‌نشدنی و عبرت‌آموز به آن‌ها خواهد داد تا هرگز در مخیله فرد یا حاکمان کشوری قصد تعدی و تجاوز به ایران اسلامی خطور نکند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 پیاده لرستان عنوان کرد: این نوید را به ملت سرافراز می‌دهیم که ما بیشتر از هر زمان دیگری در اوج آمادگی رزمی و شایسته عملیاتی قرار داریم و روحیه سلحشوری ارتشیان فداکار، سپاهیان قهرمان و نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران در جهان بی‌بدیل و بی‌همتاست و برای آسایش و امنیت مردم سر از پا نمی‌شناسیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار