به مناسبت روز ارتش؛

فرمانده سپاه قم از کارکنان یگان‌های ارتش در استان تجلیل کرد + تصاویر

سردار موحد با حضور در یگان‌های ارتش در استان، روز ارتش را تبریک گفت و از فرماندهان ارتش در استان تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۱۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۱ - 18April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز به مناسبت ۲۹ فروردین روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با فرماندهان یگان‌های ارتش در استان دیدار کرد.

وی با حضور در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)، پادگان آموزشی هوانوردی شهید اکبری نهاجا و آمادگاه شهید فراشاهی، ضمن تبریک روز ارتش به فرماندهان و پرسنل خدوم این یگان‌ها، با تقدیم هدایایی از خدمات آنان تجلیل کرد.

فرمانده ارشد نیروهای مسلح استان قم در دیدار‌های فوق، با بیان اینکه نامگذاری روز ارتش در ۲۹ فرودین از سوی رهبر کبیر انقلاب، موهبتی برای انقلاب اسلامی ایران بود، اظهار داشت: منافقین، ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی کمر به از بین بردن توان دفاعی این کشور بسته بودند که با درایت حکیمانه امام راحل و حمایت از ارتش جمهوری اسلامی و بالاخص نیروی زمینی پر افتخار ارتش، برای همیشه خواب آشفته دشمنان را آشفته‌تر کردند.

فرمانده سپاه قم از کارکنان یگان‌های ارتش در استان تجلیل کرد+ تصاویرفرمانده سپاه قم از کارکنان یگان‌های ارتش در استان تجلیل کرد+ تصاویرفرمانده سپاه قم از کارکنان یگان‌های ارتش در استان تجلیل کرد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار