در دفتر «نوری المالکی»؛

نشست هیأت هماهنگی با ائتلاف‌های عراقی برگزار شد

اعضای هیأت هماهنگی شیعیان عراق به‌منظور پایان دادن به بن بست سیاسی در این کشور با شماری از ائتلاف‌های سیاسی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۵۱۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ - 19April 2022

برگزاری نشست هیئت هماهنگی با ائتلاف‌های عراقی برای خروج از بن‌بست سیاسیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الفرات نیوز، شماری از اعضای هیئت هماهنگی شیعیان عراق شب گذشته نشستی را با برخی ائتلاف‌های سیاسی به منظور برون رفت از بن بست سیاسی در این کشور، برگزار کردند.

نشست میان اعضای هیأت هماهنگی شیعی عراق و ائتلاف‌های سیاسی در دفتر نوری المالکی، رئیس ائتلاف دولت قانون برگزار شد. در جریان دیدار مذکور، آخرین تحولات سیاسی عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رسانه‌های عراقی اعلام کردند ائتلاف‌هایی نظیر الاتحاد الوطنی و ائتلاف عزم در دیدار مذکور حضور داشتند. هیأت هماهنگی شیعیان بیانیه‌ای را در این راستا منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: طرف‌های شرکت کننده در نشست مشترک بر لزوم تلاش برای برون رفت از بن بست سیاسی کنونی در عراق تأکید کردند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: حاضران در این جلسه از تمامی نیرو‌های ملی درخواست کردند تا منافع ملی را بر منافع خود ارجح بدانند و طبق یک نقشه راه مشخص برای تشکیل دولت آتی پیش بروند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها