علوی در برنامه نگاه یک:

بیش از ۷۰ درصد اهداف‌مان در مذاکرات به نتیجه رسیده است

حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی به مناسبت هفته دولت امشب میهمان برنامه نگاه یک بود.
کد خبر: ۵۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲ - 25August 2015

بیش از ۷۰ درصد اهداف‌مان در مذاکرات به نتیجه رسیده است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم به مناسبت هفته دولت امشب میهمان برنامه نگاه یک است.

وی اظهار داشت: دولت در شرایطی کار را تحویل گرفت که صادرات نفت 800 هزار بشکه و قیمت آن 40 دلار بود و با تحریمهای شدید دست و پنجه نرم میکردیم.

وی ادامه داد: زمانی کشور ما شرایط صدور 2 میلیون و 500 هزار بشکه نفت با قیمت 120 تا 140 دلار در بشکه و شرایط تحریمی امروز هم وجود نداشت؛ مضاف بر این که میلیاردها دلار ذخایر کشور هم به کمک دولتهایی بود که در این شرایط کشور را اداره میکردند و دولت یازدهم با توجه به شرایط تحریمی و صادرات نفت 800 هزار بشکه و تحریمهای بانکی عملکرد مثبت و خوبی را از خود ارائه کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین علوی درباره ویژگی دولت یازدهم ادامه داد: دولت متعلق به جناح خاصی نیست و تنوع گرایشهای سیاسی در اعضای دولت باعث یک همافزایی شده تا در جهت حل مشکلات گام بردارند.

وی با اشاره به ویژگیهای مثبت رئیس جمهور اظهار داشت: وزرا خاستگاههایشان یا سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، یا جهاد سازندگی و یا از بین سربازان گمنام امام زمان (عج) یا از فرهنگیان کشور هستند و ما در دولت هیچگونه قطب بندی نداریم.

وزیر اطلاعات با اشاره به آتش سنگین رسانهای در زمان شروع به کار دولت یازدهم در جهت تضعیف دولت گفت: یک توپخانه سنگین رسانهای ضد دولت فعالیت کرد در صورتی بود که نباید این گونه برخورد میشد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی تأکید کرد: ما یکسری مشکلات با منشأ بیرونی و یکسری مشکلات با منشأ داخلی داشتیم و لازمه آن همراهی و همافزایی عناصر داخلی و عناصر وابسته به نظام بود تا مشکلات کشور حل شود و رهبری نیز فرمودند باید به دولت کمک کرد.

وی با اشاره به این که بنای دولت بر این است که فرزندان انقلاب را دور هم جمع کند، تأکید کرد: راهبرد دولت یازدهم جذب حداکثری و دفع حداقلی است و این دولت به دنبال به حاشیه راندن جریان اصولگرا و یا اصلاحطلب و یا جریان مستقل نیست.

وزیر اطلاعات تأکید کرد: این دولت فراجناحی بوده و متعلق به همه جناحهاست و هیچ کسی را به خاطر جناحی بودن به حاشیه نمیراند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار