شهید مفقودالاثر خوزستانی پس از ۳۴ سال شناسایی شد

پیکر پاک و مطهر سرباز شهید «ناصر حلفی» از شهدای جاویدالاثر شهرستان دشت آزادگان پس از ۳۴ سال شناسایی شد.
کد خبر: ۵۱۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹ - 22April 2022

شهید مفقودالاثر خوزستانی پس از ۳۴ سال شناسایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پیکر پاک و مطهر سرباز شهید «ناصر حلفی» از شهدای جاویدالاثر شهرستان دشت آزادگان پس از ۳۴ سال شناسایی شد.

پیکر پاک و مطهر سرباز شهید «ناصر حلفی» از شهدای جاویدالاثر روستای حلاف حسن مسیر الله‌اکبر شهر سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان امروز پس از ۳۴ سال شناسایی شد و به وطن بازگشت.

وی در دوران هشت سال دفاع مقدس در جبهه حضور یافت و در سال پایانی جنگ شهد شیرین شهادت را نوشید و به آسمان پرکشید.

پس از شهادت، پیکر پاک و مطهر شهید حلفی در خاک مقدس رزم جا ماند و جاویدالاثر شد و اکنون بعد از ۳۴ سال توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح تفحص و شناسایی شد.

شهید حلفی فرزند عوفی است که در تاریخ یکم خرداد ماه سال ۱۳۴۶ در روستای حلاف حسن مسیر الله‌اکبر شهر سوسنگرد از توابع شهرستان دشت آزادگان چشم به جهان گشود. وی به همراه جمع دیگری از جوانان ایرانی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خدمت اعزام شد که در لشکر ۷، ولی عصر (عج) خوزستان مشغول گذراندن سربازی خود بود.

شهید «ناصر حلفی» در سن ۲۱ سالگی در جزیره مجنون مدال شهادت را به گردن آویخت و در زمره شهدای جاویدالاثر استان خوزستان قرار گرفت که پیکر پاکش پس از چند دهه غربت تفحص و شناسایی شد و به وطن بازگشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار