تدوین نقش جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفت

جلسه تدوین نقش جهاد کشاورزی در هشت سال دفاع مقدس امروز در محل دفتر ریاست سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار شد و تدوین آن در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۵۱۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 24April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، جلسه تدوین نقش جهاد کشاورزی در هشت سال دفاع مقدس امروز در محل دفتر ریاست سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری برگزار شد و تدوین آن در دستور کار قرار گرفت.

در این جلسه «ابراهیمی» رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ضمن اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس خاصه ۶۴ شهید سنگرساز بی سنگر جهاد و رزمندگان و ایثارگران و جانبازان اظهار داشت: آسایش و رفاه کنونی ملت ایران را مدیون رشادت‌های این عزیزان هستیم و برای تبیین و تدوین نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و انتقال رشادت‌ها و جان فشانی‌های جهادگران به نسل جوان، باید آثار و اسناد مربوط به آن دوران ثبت و ضبط شود.

وی فعالیت در این عرصه را دفاع و تبیین از ارزش‌ها دانست و گفت: ما نیز باید در جهت تدوین دانشنامه با محوریت یک کار فرهنگی جهت انتقال به نسل‌های بعدی شرایط لازم را نیز با تمام امکانات موجود در جهاد کشاورزی فراهم سازیم.

در این جلسه سرهنگ «حسین گودرزی» معاونت ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضمن اشاره به ضرورت همکاری جهاد کشاورزی در خصوص تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان متذکر شد: نقش جهاد در هشت سال دفاع مقدس از رکن‌های اصلی است که با محوریت پشتیبانی و مهندسی رزمی نقش بی‌بدیلی را ایفا کردند که برای انتقال آن باید به صورت علمی و فرهنگی اقدام نمود.

وی، تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس را از مهمترین وظایف این اداره کل دانست و گفت: برای گردآوری و تدوین این دانشنامه که سند افتخاری برای استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود مشارکت و همکاری همه جانبه همراه با سازمان جهاد کشاورزی و نیز عزیزانی که در عرصه دفاع مقدس نقش آفرینی کردند ضروری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار