مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان همدان:

اثرات کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در جامعه دیده شود

«موسوی» گفت: نیاز است تا در کنگره هشت هزار شهید استان همدان که در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، حتما قسمتی برای بانوان در نظر گرفته شود و هنگامی یک کنگره خوب برگزار می‌شود که اثرش در جامعه دیده شود.
کد خبر: ۵۱۸۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 25April 2022

اثرات کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در جامعه دیده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیده زهرا موسوی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان همدان در جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: در کنگره‌های شهدا که در سال‌های قبل برگزار شده توجه چندانی به نقش زنان در دوران دفاع مقدس نشده و با توجه به اینکه همسران و مادران شهدا در هشت سال دفاع مقدس نقش مؤثری داشتند باید به این موضوع در کنگره‌ها توجه فراوانی شود.

وی بیان داشت: باید طوری برنامه‌ریزی شود که اثرات کنگره شهدا در جامعه را ببینیم فعلاً در حال برگزاری جلسات هستیم و حتی تبلیغات این جلسات نیز به گوش مردم نرسیده است و فقط عده‌ای خاص در جریان کنگره شهدا هستند.

موسوی اظهار داشت: برگزاری برنامه‌هایی همچون همایش اسوه‌های صبر و مقاومت با موضوع زنان و سلامت، جمع‌آوری خاطرات دانشجویان از سفرهای راهیان نور، خدمات‌رسانی به مادران شهدا، تشکیل سمن‌هایی با حضور مادران، همسران و دختران شهدا و تشکیل شبکه گفتمان فاطمی، استفاده از کارهای هنری همچون تئاتر خیابانی و استفاده از ظرفیت صدا و سیما  از جمله برنامه هایی است که می‌تواند مختص بانوان در کنگره هشت هزار شهید استان همدان مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تأکید کرد: نیاز است تا در کنگره هشت هزار شهید استان همدان که در سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد، حتما قسمتی برای بانوان در نظر گرفته شود و هنگامی یک کنگره خوب برگزار می‌شود که اثرش در جامعه دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار