مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه نیکشهر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس، روحیه‌بخشی به مبارزان راه آزادی قدس است

حجت‌الاسلام «اربابی» گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز قدس، تاکیدی بر حمایت از مقاومت به‌عنوان بهترین راه حل مسأله فلسطین و به منزله روحیه‌بخشی به مبارزان راه آزادی قدس شریف است.
کد خبر: ۵۱۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ - 28April 2022

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس، روحیه‌بخشی به مبارزان راه آزادی قدس استحجت‌الاسلام «نعیم اربابی» مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیکشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان، اظهار داشت: روز جهانی قدس به‌عنوان یکی از میراث‌های ماندگار امام خمینی (ره) اهمیتی راهبردی دارد.

وی افزود: در روز قدس که روز اعلام همبستگی با آرمان قدس و فلسطین است، بر اهمیت فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام تاکید شده و از این طریق، توطئه دیرینه صهیونست‌ها برای به فراموشی سپردن آرمان قدس خنثی می‌شود.

حجت‌الاسلام اربابی تصریح کرد: امسال درحالی روز قدس برگزار می‌شود که از یک سو رژیم صهیونیستی بیش از پیش در مسیر افول و فروپاشی قرار گرفته و از سوی دیگر، در کنار عادی‌سازی روابط سران مرتجع برخی کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی، شاهد تقویت روزافزون مقاومت در فلسطین و دستیابی آن به توازن تهدید و وحشت در برابر صهیونیست‌ها هستیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیکشهر خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز قدس، تاکیدی بر حمایت از مقاومت به‌عنوان بهترین راه حل مسأله فلسطین و به منزله روحیه‌بخشی به مبارزان راه آزادی قدس شریف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار