امام جمعه موقت بهاباد:

یکی از بزرگترین دستاورد‌های ماه مبارک رمضان باید خودسازی باشد

حجت الاسلام «اخوان بهابادی» گفت: یکی از بزرگترین دستاورد‌های ماه مبارک رمضان باید خودسازی باشد، خودسازی که مقدمه جامعه سازی شود و جامعه را به سمت صلاح آرمان گرایی و عدالت حرکت دهد تا در نتیجه آن شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی در قرن جدید باشیم.
کد خبر: ۵۲۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۳ - 03May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «محمدعلی اخوان بهابادی» امام جمعه موقت «بهاباد» در خطبه‌های نماز عید فطر در مصلی بهاباد ضمن تبریک عید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان اظهار داشت: عید فطر از بزرگترین اعیاد مسلمانان و عامل وحدت و انسجام همه مسلمین است.

وی برپایی نماز عید فطر و پرداخت زکات فطره را از معیار‌های قبولی عبادات در طول ماه مبارک رمضان دانست و با بیان اینکه مبلغ در نظر گرفته برای فطریه امسال از سوی مراجع عظام برای هر نفر با قوت غالب نان ۴۰ هزار تومان است، ادامه داد: نمازگزاران این عید باید تا قبل از ظهر و کسانی که به هر دلیلی در نماز جمعه مشارکت نداشتند تا ظهر باید مبلغ زکات فطره را پرداخت کنند.

امام جمعه موقت بهاباد بیان کرد: یکی از بزرگترین دستاورد‌های ماه مبارک رمضان باید خودسازی باشد، خودسازی که مقدمه جامعه سازی شود و جامعه را به سمت صلاح آرمان گرایی و عدالت حرکت دهد تا در نتیجه آن شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی در قرن جدید باشیم.

رئیس حوزه علمیه بهاباد ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری وهفته بزرگداشت مقام معلم رانیز گرامی داشت وافزود: همه معلمان باید آیت الله شهید مطهری را الگوی خود قرار دهند و در راه ساختن جامعه قدم‌های لازم را بردارند.

وی ادامه داد: فلسفه نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم الگوبرداری معلمان از شخصیت والا و منش این شهید بزرگوار به عنوان نمونه بارز یک معلم حقیقی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار