فرماندار همدان خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای شهرستان همدان در بهمن‌ماه سال جاری

«محمدی» گفت: با توجه به اینکه شهرستان همدان دو هزار و ۷۲۰ تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، کنگره شهدای این شهرستان در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تا زمان برگزاری کنگره شهدا به خانواده‌های معزز این شهدای گرانقدر سرکشی خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۸ - 15May 2022

برگزاری کنگره شهدای شهرستان همدان در بهمن‌ماه سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، نشست مشترک هماهنگی رزمایش «الی بیت المقدس۱۲»، سالروز آزادسازی خرمشهر، سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و کنگره شهدای شهرستان همدان در فرمانداری شهرستان همدان برگزار شد.

«محمدعلی محمدی» فرماندار همدان در این جلسه اظهار داشت: شهدا افتخار این ملت ایران هستند و وظیفه همه مسئولان توجه به شهدا و الگو گرفتن از آنان است.

وی بیان داشت: امسال قرار شد شهرستان‌هایی که بالای هزار شهید دارند، کنگره شهدا برگزار و اگر کمتر از هزار شهید دارند، باید یادواره شهدا برگزار کنند.

محمدی افزود: با توجه به اینکه شهرستان همدان دو هزارو ۷۲۰ تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، کنگره شهدای این شهرستان در بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و تا زمان برگزاری کنگره شهدا به خانواده‌های معزز این شهدای گرانقدر سرکشی خواهد شد.

وی با اشاره به فعال شدن ستاد دومین گنگره شهدای شهرستان همدان تصریح کرد: در جهت هرچه بهتر برگزار شدن کنگره کمیته ۱۴ گانه‌ای تعریف شده است، که به همگی احکامی اعطا و آشنا به شرح وظایف خود هستند.

فرماندار همدان در ادامه بیان داشت: رزمایش الی بیت المقدس ۱۲، به مدت دو روز در همدان در روز‌های ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت توسط بسیج ناحیه مقاومت همدان با مشارکت دستگاه‌های اجرایی شهرستان با شعار «ما مقاوم هستیم» اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر گفت: آزاد سازی خرمشهر نماد پیروزی ملت ایران است و باید تلاش کنیم ارزش‌های این مرز و بوم نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود و به این مناسبت امسال ایستگاه‌های صلواتی در مناطق محروم و حاشیه شهر برپا خواهد شد.

محمدی در پایان گفت: امسال بعد از دو سال به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) مجددا اعزام زائران را با ظرفبت ۵۰۰ نفر به مرقد مطهر امام داریم و در مرکز استان نیز برنامه‌هایی به این مناسبت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار