مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام:

شورای فرهنگ عمومی در جهاد تبیین نقش موثری دارد

«هوشمند» گفت: شورای فرهنگ عمومی نقشی موثر در جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برعهده دارد.
کد خبر: ۵۲۴۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 23May 2022

شورای فرهنگ عمومی در جهاد تبیین نقش موثری دارد/// خبر عکس نداردبه گزارش دفاع‌پرس ایلام، «علی هوشمند» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی دهلران اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص جهاد تبیین نقشی مهم برعهده دارد که باید با ظرافت و دقت و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها به وظایف خود در موضوع جهاد تبیین عمل کند.

وی تاکید کرد: تمام دغدغه های شورای فرهنگ عمومی زمانی می تواند به خوبی در جامعه اثرگذار باشد که در بحث اعتماد سازی که مورد تاکید رهبری است و دستور آن را داده با بیان عملکردهای نظام به وظایف خود در این حوزه عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: برای ارتقای اعتماد اجتماعی باید همه با کار جهادی و جهاد تبیین اقدام و جهاد تبیین برای ما یک تکلیف است که در شورای فرهنگ عمومی با دقت نظر دنبال کنیم.

هوشمند، موضوع حجاب و عفاف را از دغدغه‌های ذکر کرد و گفت: برای تحقق دغدغه های شورای فرهنگ عمومی باید تلاش کرد.

وی به اولویت‌های اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس از مهم ترین اولویت ها استان است که باید با تولید محصولات فرهنگی طبق دستور رهبری عمل و آثار فاخر در دفاع مقدس و اربعین در دستور کار است دو حوزه تجسمی و سوگواره حسینی طرح در دستور کار است و برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و مذهبی استان استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار