مادر «نوزاد به آتش‌کشیده‌شده فلسطینی» هم شهید شد

«رهام الدوابشه» بامداد دوشنبه به نوزاد شیرخواره و همسرش پیوست که یک ماه قبل در حمله شهرک‌نشینان صهیونیست، به شهادت رسیده بودند.
کد خبر: ۵۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ - 07September 2015

مادر «نوزاد به آتش‌کشیده‌شده فلسطینی» هم شهید شد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «رهام الدوابشه» مادر فلسطینی که یک ماه قبل شهرکنشیان صهیونیست خانه، فرزند و همسرش را به آتش کشیدند، بامداد روز دوشنبه به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

9 مرداد بود که گروهی از شهرکنشیان با پرتاب بمبهای آتشزا به خانهای در شهر «دوما» واقع در جنوب نابلس کرانه باختری، منزل خانواده دوابشه را به آتش کشیدند.

در جریان آن حمله، «علی سعد دوابشه» نوزاد 18 ماهه خانواده زنده زنده در آتش سوخت و پدر و مادرش نیز به شدت مجروح شدند. 

یک هفته پس از آن، سعد دوابشه پدر خانواده که دچار 90درصد سوختگی شده بود، شهید شد و حالا هم رسانهها از شهادت رهام که او نیز 80درصد سوختگی داشت، خبر میدهند.

رژیمصهیونیستی پس از جنایت تازه شهرکنشینان، با گرفتن ژست انساندوستانه، اعلام کرد که در این رابطه تحقیق میکند، با این وجود تاکنون هیچکس رسما به عنوان عامل این حمله معرفی نشده است.

جمهوری اسلامی ایران و بسیاری دیگر از این کشورها این اقدام را حرکتی تروریستی خوانده و تحقیقات کامل در مورد آن را خواستار شدهاند.

کرانه باختری رود اردن که از سال 1967 بخش اعظم آن به اشغال رژیمصهیونیستی درآمد، بارها شاهد جنایات شهرکنشیانی بوده که با رشد بیرویه شهرکها در اراضی اشغالی، هر روز تعدادشان بیشتر میشود.

زیر گرفتن کودکان فلسطینی، به آتش کشیدن منازل و مساجد، شعارنویسی و توهین به فلسطینیها از جمله اقداماتی است که در کرانه باختری به رویه دائمی شهرکنشینان صهیونیست بدل شده است.

 

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها