مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

موزه‌ دفاع مقدس یکی از عناصر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به همه نسل‌هاست

سرهنگ «زارع» گفت: موزه دفاع مقدس یکی از عناصر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به همه نسل‌هاست و ما مفتخریم که در مکانی قدم‌ می‌زنیم که موزه دفاع مقدس استان و یادبود چهار هزار شهید والامقام استان در حال ساخت و ساز است.
کد خبر: ۵۲۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 31May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، در نشست مشترک حوزه علمیه خواهران استان یزد، حضور مدیران مدارس علمیه خواهران است را مایه برکت خواند و اظهار داشت: امیدواریم سربازان کوچک نظام برای شما و ملت باشیم.
 
وی، با یادآوری وظیفه حفظ آثار در نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کشور، بیان کرد: در حوزه نشر خیلی خیلی وظایف سنگینی به‌عهده داریم و مجموعه‌های حوزه علمیه به‌عنوان پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی هستند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، با یادآوری فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جهاد تبیین، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از آن به‌عهده نشر ارزش‌های دفاع مقدس است یعنی اگر آن ارزش‌ها به نفع مطلوب تبیین و روشنگری نشود از سوی دشمنان تحریف می‌شود.
 
زارع خاطر نشان کرد: اگر نتوانیم واقعیت‌های دفاع مقدس و شهامت، ایثار، دلاوری و اعتقاداتی را که در دوره دفاع مقدس داشتیم به نحو مطلوب به گوش مخاطبین و نسل امروز برسانیم قطعاً دیگران هر طور می‌خواهند آن را بیان می‌کنند.
 
وی با اشاره به ساخت و موزه در حال تکمیل دفاع مقدس در یزد، بیان کرد: موزه دفاع مقدس یکی از عناصر انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به همه نسل هاست و ما مفتخریم که در مکانی قدم‌می زنیم که موزه دفاع مقدس استان و یادبود چهار هزار شهید والامقام استان در حال ساخت و ساز است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد، استفاده از فضای معنوی موزه دفاع مقدس را برای برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان خواستار شد و گفت: گروه‌های دانش‌آموزی که تا کنون برای برگزاری مراسم خود به اینجا آمده‌اند رضایت داشته‌اند.
 
وی ابراز کرد: معتقدیم همان طور که در حوزه دفاع مقدس همه قشر‌ها در کنار هم قرار داشتند مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز متعلق به همه است و ما به خود اجازه نمی‌دهیم یک خط‌کش بگذاریم که افراد خاصی بیایند.
 
زارع گفت: موزه دفاع مقدس در هر استان از مصادیق راهیان نور است. این فضای معنوی می‌تواند میزبان بانوان طلبه مدارس باشد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار