مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان:

حکومت بر قلب‌ها و نفوذ معنوی از ویژگی‌های بارز حضرت امام (ره) بود

حجت‌الاسلام «فرهنگیان» گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت حضرت امام(ره) حکومت بر قلب‌ها بود، ایشان حاکم بر دلها بود نه جسم‌ها که با نفوذ معنوی خود، کشور ما را به جایگاه امروز رساند.
کد خبر: ۵۲۶۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 02June 2022

حکومت بر قلب‌ها و نفوذ معنوی از ویژگی‌های بارز حضرت امام(ره) بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، در آستانه سی‌وسومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، نشست هم‌اندیشی بررسی ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) امروز با حضور اساتید، دانشجویان و مسئولان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

حجت الاسلام «عباسعلی فرهنگیان» مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان در این نشست اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شخصیت حضرت امام(ره) حکومت بر قلب‌ها بود، ایشان حاکم بر دلها بود نه جسم‌ها.

وی با اشاره به اینکه کسی که دارای جامعیت و عمومیت در کمالات است می‌تواند حاکم قلب‌ها شود، افزود: شهدای انقلاب همان توده مردم بودند اما قدرت معنوی و نفوذ معنوی حضرت امام(ره) آنها را به خیابان‌ها کشاند و در جریان انقلاب شهید شدند که موجب افتخار امروز ایران هستند.

این مسئول تاکید کرد: به هر اندازه که انسان به کمال نزدیک می‌شود و کمالات بیشتری را کسب می‌کند به همان اندازه کارهایی که می کند کاملتر و پخته تر است لذا برای شناخت یک فرد باید به کارها و خروجی‌های آن توجه کرد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان به مقایسه وضعیت مردم ایران قبل از انقلاب و اکنون پرداخت و گفت: حضرت امام(ره) با نفوذ معنوی خود و حکومت بر قلب‌ها، کشور ما را به جایگاه امروز رساند و امروز هیچ معادله‌ای نه در آسیا و نه در هیچ جای جهان بدون در نظر گرفتن ایران حل‌شدنی نیست و همه به این موضوع اقرار می‌کنند.

حجت الاسلام فرهنگیان یادآور شد: امروز با وجود همه بی مهری‌ها سرعت رشد ایران نسبت به برخی کشورها که جنگ و تحریم و ترور نداشته‌اند، بیشتر بوده و همه اینها از جامعیت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشات می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار