مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه:

امام (ره) منادی وحدت و تقریب است

حجت‌الاسلام «تسخیری» امام راحل را منادی وحدت و تقریب توصیف کرد و گفت: طبق فرموده امام (ره) تمام تلاش دشمن این است که بین ملت و اقوام مختلف ایران تفرقه بیندازد و عده‌ای هم در داخل تفکر غربی داشته و به جای شعار وحدت شعار تفرقه سر می‌دهند که نباید به آنان اجازه چنین کاری دهیم.
کد خبر: ۵۲۶۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳ - 02June 2022

امام (ره) منادی وحدت و تقریب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) امروز با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

حجت‌الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه در این مراسم با بیان اینکه قیام امام(ره) مختص جغرافیای خاصی نیست، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) از اولین لحظه عمرش تا آخرین لحظات زندگیش به قرآن عمل و بر نفس و علیه استکبار و استبداد قیام کرد و انقلاب اسلامی جهانی تشکیل داد.

وی افزود: امروز در بسیاری از کشورهای دنیا ندای محمد رسول‌الله (ص) شنیده می‌شود و راه امام راحل(ره) صراط‌المستقیم و باعث عزت، شرف و غیرت تمام ملت ایران و بیداری انسان‌های آزادی‌خواه شده و فریاد تکبیر مسلمانان در تمام دنیا مستقر خواهد شد.

حجت‌الاسلام تسخیری امام راحل را منادی وحدت و تقریب توصیف کرد و گفت: طبق فرموده امام خمینی(ره) تمام تلاش دشمن این است که بین ملت و اقوام مختلف ایران تفرقه بیندازد و عده‌ای هم در داخل تفکر غربی داشته و به جای شعار وحدت شعار تفرقه سر می‌دهند که نباید به آنان اجازه چنین کاری دهیم.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند، خاطر نشان کرد: حضرت امام‌خمینی(ره) می‌فرمود جز خدا، از کدخدا نترسید در غیر اینصورت باید ناموس، شرف و غیرتتان را بدهید تا زندگی ذلت‌باری را قبول کنید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه با بیان اینکه امام به مردم ایران باور داشت و با پشتیبانی ملت قیام کرد، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند امروز دهه نودی‌ها همانند همان نسل ۴۲ که انقلاب کردند، راه نظام را ادامه داده و به صاحب اصلیش حضرت بقیة الله الاعظم تحویل خواهند داد.

وی با بیان اینکه امروزه ملت ایران با انسجام، اتحاد و وحدت در برابر بدخواهان ایستاده‌اند، عنوان کرد: دشمنان با جنگ‌های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و ترکیبی تنها زحمت ما را زیاد کرده اما نمی‌توانند بر انقلاب غلبه پیدا کنند چراکه این‌ وعده الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه ابراز داشت: دشمنان می‌خواهند ملت ایران را ضعیف کنند اما سران آمریکایی بارها اذعان کرده که فشارها بر ایران دستاوردی نداشته است.

وی با بیان اینکه قدرت رسانه‌ای دشمن یک ابزار فریبنده است که می‌خواهند ملت ایران را خسته نشان دهند، ادامه داد: بعد از ۴۳ سال ملت ایران این‌گونه همانند امروز باشکوه پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و هیچ‌گاه تسلیم زورگویان عالم‌ نخواهند شد.

وی با بیان اینکه امام تمام ملت‌ها را بیدار کرد، گفت: امروز ایران اسلامی پایگاه اسلام در جهان است، گرچه سختی و مشکلاتی داشته و با بی‌تدبیری مسئولان دوره‌های گذشته مواجه و عده‌ای از مسئولان وقت مقابل نظام قرار گرفتند اما این انقلاب سنگ‌های مسیر راه را برداشت و توقف نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام تسخیری به توان دفاعی ایران، مقاومت در برابر دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس و حمله موشکی به پایگاه آمریکا در عراق اشاره و آن را موفقیتی بزرگ برای ایران اسلامی دانست و افزود: اگر دشمن جنگ نیابتی در منطقه ایجاد کند، قطعا با دفاع ملت ایران و مردم مقاوم منطقه مواجه می‌شود، همچنان که امروز در جنگ یمن، گرفتار شده‌اند و خواستار وساطت ایران برای پایان دادن به حملات موشکی یمنی‌ها علیه عربستان سعودی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه دو کوهه سپاه با بیان اینکه گرچه مردم با مشکلات معیشتی مواجه بوده اما با تلاش مسئولان نظام با همراهی ملت از سختی‌ها عبور خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: زمانی در این کردستان امنیت تامین نبود اما امروز با بصیرت و مجاهدت مردمان غیور این دیار دشمنان درونی و بیرونی را از استان بیرون رانده و امنیت پایدار برقرار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار