روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر خارجی حج تمتع وارد عربستان می‌شوند

در روز‌های اخیر پذیرش زائران خارجی از سوی عربستان آغاز شده است و بر اساس گزارش‌ها، روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر خارجی عازم سرزمین وحی می‌شوند.
کد خبر: ۵۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 08June 2022

روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر خارجی حج تمتع وارد عربستان می‌شوند

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، پس از ورود زائران کشور‌های هند، پاکستان، اندونزی و بنگلادش به سرزمین وحی، روز گذشته زائران سایر کشور‌های آفریقایی و اروپایی هم وارد عربستان شدند.

براساس گزارش مسؤولان حج عربستان، از اوایل هفته جاری اعزام زائران خارجی حج تمتع به عربستان آغاز شده است و زائران از فرودگاه مدینه و جده وارد سرزمین وحی می‌شوند؛ به طوری‌که تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر خارجی حج تمتع به عربستان رسیده است و روند تشرف زائران ادامه دارد.

همچنین روز گذشته روند پذیرش زائران خارجی سرعت گرفته و روزانه بیش از ۱۰ هزار زائر از کشور‌های مختلف از طریق هوایی وارد عربستان شدند و پیش‌بینی می‌شود با نزدیک شدن به ایام حج تمتع، تعداد زائران وارد شده به این کشور افزایش یابد.

بر اساس این گزارش، امسال بیش از یک میلیون زائر به حج تمتع مشرف می‌شوند که از این بین ۸۵ درصد زائران خارجی هستند. سهمیه ایران نیز ۳۹ هزار و ۶۳۵ نفر است که روند اعزام زائران از ۲۲ خردادماه آغاز می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها