رئیس جمهور در پیامی به کنگره نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی:

آیت‌الله شاهچراغی الگوی اخلاق‌مداری است

حجت‌الاسلام «رئیسی» در پیامی اعلام کرد: امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله شاهچراغی، ضمن معرفی ابعاد شخصیتی این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی، گام مؤثری در راه استحکام بنیاد‌های اخلاقی و نماد خدمت‌گزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم استان سمنان باشد.
کد خبر: ۵۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹ - 09June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» به آیین اختتامیه کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی که امروز (پنج‌شنبه) در سمنان برگزار شد، پیامی صادر کرد.

در پیام رئیس‌جمهور که توسط «سید محمدرضا هاشمی» استاندار سمنان در این کنگره قرائت شد، آمده است:

آیت‌الله شاهچراغی به مثابه سنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان، وظیفه و تکلیف خود را به نیکی و طی سال‌های متمادی ادا کرده است.

از آن‌جا که قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه لازم است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار دارد، اینجانب نسبت به مبارزات و خدمات خالصانه این عالم وارسته که مصداق قیام بالله بوده، کمال قدرشناسی را داشته و از دست‌اندرکاران این همایش تشکر می‌کنم.

امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت آیت‌الله شاهچراغی، ضمن معرفی ابعاد شخصیتی این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی، گام مؤثری در راه استحکام بنیاد‌های اخلاقی و نماد خدمت‌گزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم استان سمنان باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار