معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:

مهران از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس صحنه دلاوری رزمندگان بود

«حسنی» گفت: مهران از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس صحنه دلاوری رزمندگان بود و ثبت سالروز آزادسازی مهران به عنوان روز ملی مطالبه مهم مردم استان ایلام است.
کد خبر: ۵۲۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 14June 2022

مهران از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس صحنه دلاوری رزمندگان بودبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «محمدسبحان حسنی» معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام سه‌شنبه در نشست هماهنگی سالروز آزادسازی مهران با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شش هزار شهید که در جغرافیایی مهران به شهادت رسیدند و آنانکه در عملیات کربلای یک آزادسازی مهران شد گذشتند، اظهار داشت: مهران از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس صحنه دلاوری رزمندگان بود.

وی در ادامه با عنوان این مطلب که مهران یکی از نقاطی بود که دشمن به آن چشم طمع داشت، اظهار داشت: از ابتدا تا انتهای دفاع مقدس، مهران از اهمیت فراوانی برای دشمن و وطن برخوردار بود به گونه ای که در ابتدای جنگ شاهد هجوم بعثی‌ها به این خطه بودیم و در انتهای دفاع مقدس هم منافقین کوردل با حمایت حزب بعث برای تحقق ذهنیت خود و با شعار امروز مهران فردا تهران به دنبال این بودند که کار انقلاب و کشور را یکسره کنند.

وی افزود: اما با مقاومتی که صورت گرفت نقشه پلید این ها نقش بر آب شد و مهران و مهرانی برای همیشه سربلند ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در ادامه با اشاره به اینکه عملیات آزادسازی مهران از برجستگی ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: پرداختن به این عملیات ماندگار و غرورآفرین باید متناسب با شأن و جایگاه این دیار باشد.

وی در ادامه خواستار اجرای با کیفیت و مطلوب تر برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران شد و گفت: همه دستگاههای ذیربط باید از ظرفیت های خود استفاده کنند تا برنامه‌ای در خور شأن مردم مهران برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار