امام جمعه صالح‌آباد:

دولت با نظارت صحیح، جلوی افزایش اجاره‌بها را بگیرد

حجت‌الاسلام «افتخاری» گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر علی‌الخصوص در بحث اجاره‌بها که بصورت بی‌حساب و کتاب اتفاق افتاده است، از دولت خواستار نظارت، برخورد با بانیان و حمایت از اقشار کم درآمد هستیم.
کد خبر: ۵۲۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵ - 17June 2022

دولت با نظارت صحیح، جلوی افزایش اجاره‌بها را بگیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حمید افتخاری» امام جمعه صالح‌آباد در خظبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر، با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور ونزوئلا به ایران اظهار داشت: کشور ونزوئلا حیاط خلوت آمریکا خوانده می‌شود، اما حضور مقام ارشد این کشور و در اختیار قرار دادن زمین برای کشت حاصلخیر خارج از سرزمینی، گسترش تعاملات همکاری‌های سیاسی و اقتصادی و بسیاری از موارد دیگر نشان دهنده نفوذ قدرت ایران در سطح دنیاست که باید از آن به خوبی استفاده کرد.

وی با انتقاد از گرانی‌های اخیر گفت: با توجه به گرانی‌های اخیر علی‌الخصوص در بحث اجاره‌بها که بصورت بی‌حساب و کتاب اتفاق افتاده است، از دولت خواستار نظارت، برخورد با بانیان و حمایت از اقشار کم درآمد هستیم.

حجت‌الاسلام افتخاری تصریح کرد: در یکی دو هفته اخیر شاهد افزایش چند باره‌ی برخی کالاها بودیم که برای سفره مردم سختی در پی داشته، البته مردم تا جایی که بتوانند و بدانند در راستای پیشرفت کشور است تحمل می‌کنند و با دولت همراه خواهند بود.

وی متذکر شد: دولتمردان باید بیش از هر چیز توجه خود را به مردم معطوف کنند و باید به ایجاد روشنگری و در کنار مردم بودن هم توجه کنند.

 خطیب جمعه صالح‌آباد در پایان با اشاره به انتخاب بخشدار جدید این شهر گفت: نحوه تودیع و معارفه بخشدار در  شان مردم، مسئولین، خانواده شهدا، معتمدین بخش، و حتی بخشداران سابق و فعلی نبود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار