جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در غرب کشور:

مردم ایران جنایت‌ها و خیانت‌های منافقین را فراموش نمی‌کنند

سردار «مرادی» گفت: مردم ایران اسلامی در روز‌ها و شرایط سختی که منافقین قصد داشتند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، جنایت‌ها و خیانت‌های آن‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۳۱۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳ - 29June 2022

مردم ایران، جنایت‌ها و خیانت‌های منافقین را هرگز فراموش نمی‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مرتضی مرادی» جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در غرب کشور، امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامی‌داشت شهدای هفتم تیر و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در «روانسر» برگزار شد، اظهار داشت: منافقین در حق ملت ایران خیانت بزرگی کردند که تاریخ هیچ‌وقت آن را فراموش نخواهد کرد.

فرمانده قرارگاه امام علی (ع) در غرب کشور گفت: مردم ایران اسلامی در روز‌ها و شرایط سختی که منافقین قصد داشتند نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند، جنایت‌ها و خیانت‌های آن‌ها را هرگز فراموش نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: این گروه در کمتر از سه ماه رئیس قوه قضائیه وقت، چهار وزیر، ۱۹ معاون وزیر و بیش از ۲۰ نماینده مجلس و ۲ ماه بعد شهیدان رجایی و باهنر را به شهادت رساندند و تصور داشتند با این اقدام، نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران از پا در می‌آید؛ اما خون شهدا این انقلاب را مقاوم‌تر کرد.

سردار مرادی ادامه داد: در جنگ نابرابر که استکبار جهانی تحمیل کرد، مردم ایران سربلند بیرون آمدند و این یک افتخار است.

وی با تاکید بر اینکه نباید ایثارگران انقلاب اسلامی را فراموش کنیم، اضافه کرد: دشمن با تمام توان خود تلاش می‌کند تا ما یاد و خاطره شهدا را فراموش کنیم؛ لذا باید برای پاسداشت آن‌ها برنامه‌های مختلفی برگزاری کنیم؛ چراکه این اقدامات خاری در چشم دشمنان است.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در غرب کشور اضافه کرد: با وجود مشکلاتی مانند تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی، امروز دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند که مردم را ناامید کند؛ اما به لطف الهی، رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران از این مسیر سربلند عبور خواهد کرد.

سردار مرادی با بیان اینکه باید همه دست به دست هم دهیم و بسیج شویم و صادقانه و بی‌منت به مردم خدمت کنیم، گفت: دشمن با سوءاستفاده از مشکلاتی که در کشور وجود دارد، می‌خواهد مشکلات بزرگتری ایجاد کند؛ اما جمهوری اسلامی مقتدرتر و مردم آگاه‌تر و بصیرتر هستند و قوای سه گانه بر اساس رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

سرهنگ «شهرام یاری» فرمانده سپاه ناحیه روانسر نیز در این مراسم اظهار داشت: فاجعه خونین هفتم‌تیر یادآوری دشمنی و خباثت‌های غرب به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که به فرموده رهبر معظم انفلاب اسلامی، این هفته بایستی به هفته افشای حقوق بشر آمریکای نامگذاری شود تا چهره واقعی آمریکا، این شیطان بزرگ را بهتر شناخت.

سرهنگ یاری با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده است، افزود: انقلاب ما برگرفته از اسلام است و خون شهدا باعث شده است تا دشمن امروز با ادب و احترام با ما سخن بگوید.

فرمانده سپاه ناحیه روانسر خاطرنشان کرد: زندگی و سیر و سلوک شهدا حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را هموارتر می‌کند و تداوم راه شهدا وظیفه آحاد جامعه است.

در پایان این مراسم، تعدادی از خانواده‌های شهدا تجلیل شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار