مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان:

شهدا شناسنامه و هویت ما هستند

«عبدی» گفت: شهید مطهری می‌گوید بزرگترین دارایی یک ملت نه ذخایر نفت نه چیزی از این جنس است، یلکه بزرگترین دارایی یک ملت هویت آنان است و شهدا شناسنامه و هویت ما هستند.
کد خبر: ۵۳۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ - 29June 2022

شهدا شناسنامه و هویت ما هستند.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مازیار عبدی» مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان امروز (چهارشنبه) نخستین همایش تخصصی مدیران روابط عمومي استان با موضوع کنگره ۸ هزار شهید استان همدان،  اظهار داشت: استان همدان در اولین کنگره ۸ هزار شهید استان خوش درخشید و هزار و ۳۷۷ برنامه در کنار یادواره اصلی برگزار شد که به طور مثال شامل ۲۰۰ برنامه رادیویی و تلویزیونی،۱۲ طرح عمرانی تحت عنوان، یادمان شهدا،۵ همایش علمی و پژوهشی با یاد و نام شهدا با همکاری دانشگاه‌ها، ۸ هزار ختم قرآن و ۱۵۳ عنوان کتاب پیرامون نخستین کنگره شهدا طراحی شد.

وی افزود: این‌ها یعنی رویداد دوم بنا است رویداد بزرگتر و جدی‌تر باشد، این تعبیر را مکرر شنیدیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، و وقتی ایشان سخنی می‌گویند آن سخن مستند است.

عبدی ابراز داشت: هر حادثه‌ای در این عالم محدود به زمان و مکان است، اما آنچه که ما را از مرزهای زمانی و مکانی فراتر می‌برد؛ سند زنده و مسلم عاشورا و کربلا است، این اتفاق آنچنان بسامد پیدا می‌کند که همه روزها را عاشورا و همه عرض‌ها را کربلا می‌کند و کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود

وی ادامه داد: اگر بخواهیم ترجمان امروزش را بگوییم باید گفت یادواره شهدا را درست برگزار کردند، بنا است کاری کنیم‌ تا شهدای عملیات رمضان هیچ وقت فراموش نشدند. بنا است کاری کنیم که اگر فردی همچون سردار شهید سلیمانی به همدان آمدند، تعجب نکند که همدان ۸ هزار شهید دارد و این یعنی اندکی در این زمینه کم کاری کردیم‌‌.

مدیر روابط عمومی استاندار همدان عنوان کرد: شهید مطهری می‌گوید بزرگترین دارایی یک ملت نه ذخایر نفت نه چیزی از این جنس است، یلکه بزرگترین دارایی یک ملت هویت آنان است و شهدا شناسنامه و هویت ما هستند.

وی تصریح کرد: در این کنگره می‌خواهیم بگوییم ما شناسنامه خود را می‌شناسیم، رهبر معظم انقلاب فرمودند در کنگره‌ها تلاش کنید با مخاطبین ارتباط دلانه پیدا کنید، و چه کسانی بهتر از پیش‌قراولان جهاد تبیین یعنی مسئولان روابط عمومی در استان برای این کار زیبنده‌تر هستند تا از عهده انجام این کار بربیایند.

عبدی بیان داشت: اگر ما نتوانیم تبیین درستی از مقوله دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان در بین شما که پیش قراولان جهاد تبیین در استان هستید، داشته باشیم باید نگران باشیم. این کارگاه آموزشی در راستای تعریفی درست و به قصد انعکاس آن در جامعه توسط روابط عمومی‌ها است که دغدغه ارزش‌ها را دارند‌.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار