کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع):

همت و تلاش برای اشاعه مظاهر دینی بیشتر شود

غفاری گفت: در جامعه ما هر زمان که لازم باشد نیروهای انقلابی از نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند. باید همت و تلاش برای اشاعه مظاهر دینی بیشتر شود.
کد خبر: ۵۳۲۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 03July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «غفاری» کارشناس مسائل سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) امروز با حضور در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه (س) ضمن تبیین مسئله حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: دولت آمریکا همواره می‌کوشد تا علاوه بر انجام انواع اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب اسلامی، با بهره گیری از رسانه و دستگاه تبلیغاتی جریان ساز صهیونیستی، موضوع حقوق بشر را به ابزار و حربه‌ای برای فشار به نظام جمهوری اسلامی ایران مبدل کند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و در بحبوحه جنگ تحمیلی، دشمن با هدف تضعیف و در نهایت براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به ترور ناجوانمردانه ۷۲ تن از افراد که شهید بهشتی در صدر آنها بود و چهار امام جمعه و ۱۷ هزار تن در عرض دو سال اقدام کرد. تلاش های بسیاری برای تضعیف روحیه و تزلزل ایستادگی مردمان این سرزمین انجام شد اما به سرانجام نرسید ، زیرا جوانان ما دارای درجه بالایی از ایمان هستند.

وی در ادامه با اشاره به نقش رسانه و تبلیغات جریان ساز افزود: آنچه به ما نشان می دهند این است که نیروهای پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در جامعه کم است. اما در همین جامعه ای که به نظر می رسد بی بند و باری و ناهنجاری غوغا می کند، با سرود سلام فرمانده موجی ایجاد می شود. واقعیت این است که نیروی خوب و بااخلاص کم نداریم درواقع این دشمن است که با وارونه نشان دادن حقایق و پررنگ کردن بدی ها، سعی در تضعیف روحیه نسل انقلابی دارد.

غفاری در پایان گفت: در جامعه ما هر زمان که لازم باشد نیروهای انقلابی از نظام و آرمان های جمهوری اسلامی دفاع می کنند. باید همت و تلاش برای مظاهر دینی بیشتر شود و بیش از پیش برای اصلاح جامعه احساس مسئولیت داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار