مدیرعامل ستاد پیشرفت ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

ظرفیت مراکز اجتماعی باید در خدمت حل مسئله‌های کشور باشد

دوباشی گفت: ظرفیت مراکز اجتماعی امروز باید در خدمت حل مسئله‌های کشور باشد.
کد خبر: ۵۳۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 21July 2022

ظرفیت مراکز اجتماعی باید در خدمت حل مسئله‌های کشور باشدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «محمدمحسن دوباشی» مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) امروز (پنج‎شنبه) در حاشیه اولین رویداد ملی نوآوری اجتماعی با بیان اینکه جریان نوآوری اجتماعی در طول یک دهه گذشته در محافل مختلف بررسی شده است، اظهار داشت: علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، اما تا به امروز نتوانسته‌ایم ظرفیت‌های اجتماعی را به صورت متمرکز به‌کارگیری و مدیران آن‌ها را دور هم جمع کنیم.

وی ادامه داد: هدف نوپیا جمع‌آوری مراکز اجتماعی دورهم بود و در این خصوص طی یک سال گذشته بعد از شناسایی جلسات متعددی با آن‌ها داشتیم.

دوباشی افزود: امروز در اولین رویداد ملی نوآوری اجتماعی توانسته‌ایم مراکز خلاق و نوآوری را دور هم‌جمع کنیم و در قالب نمایشگاه و پنل‌ها اقدامات خود را ارائه دهند.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای با بیان اینکه عرصه‌های اجتماعی یک فرصت جهت پیشرفت و ایجاد دستاورد‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی سعی ما این است ادبیات‌ در حوزه اجتماعی از آسیب‌های اجتماعی گذر و به فرصت‌های اجتماعی تبدیل شود.

وی اظهار داشت: امروز باید تکنولوژی برای به میدان آوردن مردم برای حل مشکلات اجتماعی داشته باشیم و باید بتوانیم موضوع نوآوری را در حل مسئله‌های کشور به خدمت بگیریم؛ تمرکز نوآوری اجتماعی بر روی حل مسئله است.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای افزود: مراکز نوآوری اجتماعی امروز باید بتوانند مسائل اجتماعی که مردم با آن درگیر هستند را برطرف کنند.

دوباشی افزود: اولین گردهمایی نوآوری و پیشرفت ایران با حضور ۲۲ مرکز نوآوری اجتماعی در حال برگزاری است.

مدیرعامل ستاد پیشرفت جامع منطقه‌ای گفت: امروز اگر مسائل اجتماعی به مطالبه رسا‌نه‌ها و کنشگران اجتماعی قرار گیرد شاهد آن خواهیم بود که بودجه‌های اجتماعی در همین حوزه صرف خواهد شد.

دوباشی گفت: امروز بانک سه هزار نفری الگو‌های موفق در کشور تشکیل شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار