فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

مرزبانان با تقویت روحیه دین‌باوری، مرزهای ایران را نفوذناپذیر کرده‌اند

سردار «گودرزی» گفت: همه سربازان ولایت، گوش‌به‌فرمان فرماندهی کل قوا هستند و با تقویت روحیه دین‌باوری، مرزهای ایران اسلامی را نفوذناپذیر کرده‌اند.
کد خبر: ۵۳۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ - 23July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور امروز در آیین دانش‌آموختگی فراگیران مرکز آموزش مرزبانی ثامن‌الائمه (ع) در مشهد اظهار داشت: مرزبانان در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند و در خط مقدم مبارزه با سوداگران مرگ و اشرار ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت مرزهای کشور پایدار و قابل اتکاست و مرزبانان تلاش قابل ستایشی برای پاسداری از مرزهای کشور دارند.

این فرمانده ارشد مرزبانی یادآور شد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری در منطقه از جایگاه ارزشمندی برخوردار است بر همین اساس بزرگان کشورهای مختلف در مقابل رهبر معظم انقلاب اسلامی زانو می‌زنند.

سردار گودرزی گفت: شهدا با خون خود درخت تنومند اسلام را آبیاری کرده‌اند و تداوم راهی که آن‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب پیش روی ما قرار دادند ادامه دارد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: جهاد فی سبیل الله جایگاه رفیعی دارد و وقتی استقامت و پشتکار، در مأموریت‌ها پیشه ما شود، رهرو راه امامان و ائمه معصومین خواهیم بود.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: همه سربازان ولایت، گوش‌به‌فرمان فرماندهی کل قوا هستند و با تقویت روحیه دین‌باوری، مرزهای کشور را نفوذناپذیر کرده‌اند.

وی بیان داشت: اکنون دشمن ناموس ایران اسلامی را هدف قرار داده است، لذا باید به امربه‌معروف و نهی از منکر توجه کرد؛ سربازان ولایت نیز هرگز اجازه نمی‌دهند کسی در کشور دل در گرو بیگانگان داشته باشد.

این فرمانده ارشد مرزبانی با تأکید بر ارتقای معیشت کارکنان مرزبانی و انتظامی، تصریح کرد: فرمانده انتظامی کشور اعلام کرد که دولت ۶۰ هزار منزل سازمانی و ملکی طی ۲ تا سه سال آینده برای بخش انتظامی تدارک می‌بیند که مرحله اول اعتبارات توسط ستاد کل نیروهای مسلح اختصاص داده شده است؛ همچنین در تلاش هستیم حقوق و مزایای نیروها نیز افزایش پیدا کند.

فرمانده مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: تقویت امکانات رفاهی نیز پیگیری می‌شود در همین راستا در مشهد در ۲ سال گذشته ۲ هزار تختخواب بر رفاهیات خانواده مرزبانی افزوده شده است.

در این آیین فراگیران در قالب چهار رسته مرزبانی به افتخار اخذ درجه نائل آمدند و به ۲ گردان نیز سردوشی اعطا شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار