«حماس» از اقدام ضد صهیونیستی نمایندگان پارلمان فرانسه استقبال کرد

جنبش مقاومت اسلامی حماس از اقدام ۴۰ نفر از نمایندگان پارلمان فرانسه مبنی بر امضای پیش‌نویس قانونی که نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند، استقبال کرد.
کد خبر: ۵۳۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 26July 2022

«حماس» از اقدام ضد صهیونیستی نمایندگان پارلمان فرانسه استقبال کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس از اقدام ۴۰ نفر از نمایندگان پارلمان فرانسه مبنی بر امضای پیش‌نویس قانونی که نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را محکوم می‌کند، استقبال کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای عنوان کرد که پیش‌نویس قانون مذکور را که در آن نظام آپارتاید رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین محکوم و بر ضرورت برداشتن موانع پیش روی دعوت به تحریم کالا‌های صهیونیستی تاکید شده است، اقدامی در راستای برملا کردن نژادپرستی و جنایات این رژیم علیه سرزمین و ملت فلسطین می‌دانیم.

حماس بار دیگر از کشور‌های اروپایی، پارلمان‌ها و نهاد‌های بین‌الملل دعوت کرد به مسئولیت‌های خود در زمینه جرم‌انگاری اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و تلاش برای بازخواست و مجازات سران رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست به خاطر جنایات علیه ملت و مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین، عمل کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار