رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد؛

آمادگی اعزام گروه جهادی تخصصی برای کمک به سیل‌زدگان منطقه امامزاده داوود (ع)

سردار زهرایی از آمادگی گسترده گروه‌های جهادی و واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به مردم در منطقه سیل‌زده امامزاده داوود (ع) خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 28July 2022

آمادگی اعزام گروه جهادی تخصصی برای کمک به سیل زدگان منطقه امامزاده داوود (ع)

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، در پی وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود (ع) و از دست دادن تعدادی از هموطنان، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز جانباختگان سیل منطقه امامزاده داوود (ع) از آمادگی گسترده گروه‌های جهادی و واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ برای خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه خبر داد.

وی افزود: در مرحله اول گروه‌های جهادی تخصصی با تجربه درخشان خدمت رسانی در سیل و زلزله در حوزه‌های امداد و نجات، پزشکی، عمرانی و خدمت رسانی در دستور کار است و باقی گروه‌های جهادی هم در مراحل بعد اعزام خواهند شد.

سردار زهرایی با اشاره به لزوم هماهنگی استانداری تهران بزرگ برای حضور جهادگران گفت: به محض انجام اقدامات و هماهنگی لازم توسط وزارت کشور و استانداری؛ این جهادگران در کمترین زمان ممکن اقدامات خدمت رسانی خود را شروع خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه حین و بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه اخیر در کشورمان گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی تشکیل و آموزش دیده اند هم اکنون این گروه‌ها آمادگی خدمت رسانی به سیل زدگان عزیز این منطقه را دارند.

انتهای پیام/ 911

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار