فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن است

سردار کریمی گفت: تفکر انقلابی در دفاع مقدس بزرگترین حماسه‌ها را خلق کرد و امروز این تفکر باید الگوی عبور از مشکلات و بحران‌ها باشد و رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن است.
کد خبر: ۵۳۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲ - 28July 2022

رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن است/ جوانان بسیجی محور اقتدار ملت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی امروز پنج شنبه در جمع دانشجویان راهیان پیشرفت با اشاره به برکات این اردو برای جوانان اظهار داشت: بازدید از مراکز صنعتی، کشاورزی و طرح های عمرانی برای دانشجویان بسیار مفید است و دستاوردهای بسیار زیادی برای آنها به همراه دارد و تجربیات ارزشمندی به آنها می آموزد و اردوهای راهیان پیشرفت گامی بلند برای آشنایی جوانان و دانشجویان برای حماسه های خلق شده در حوزه صنعت و پژوهش است.

وی افزود: جهاد تبیین در خصوص مقابله با تهدیدات و توطئه های دشمنان مطرح شده و تبیین روایت صحیح و منصفانه با رعایت اخلاق و امانت داری در بیان مطالب برای آگاهی بخشی است و جهاد تبیین مهمترین راهبرد و مطالبه مقام معظم رهبری است و نخبگان نقش ویژه ای در این جهاد دارند و بایستی به خوبی از عهده این مهم بر بیایند.

سردار کریمی تأکید کرد: دشمن با همه توان برای تحریف و دگرگونی به میدان آماده و لذا برای مقابله با جنگ‌ ترکیبی دشمن باید جهاد تبیین محقق شود.

وی ادامه داد: تحریم اقتصادی و جنگ شناختی با ابزار و تکنولوژی که یک ضلع آن عملیات روانی برای گروگان گیری ذهن ها و یک‌ضلع آن جنگ‌رسانه ای و راه اندازی عملیات ها برای انحراف اذهان و شناخت ها است، از اهداف دشمن در مواجه با اقتدار انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران در طول ۴۳ سال گذشته با جهادهای مختلف بزرگترین حماسه ها را خلق کردند و در گام‌ اول کشور به سطح استراتژیک رسیده و در برابر نظام استکباری قدرت ماندگاری پیدا کرده است و امروز انقلاب اسلامی در همه بخش ها در اوج اقتدار است.

وی با بیان اینکه دشمن با تعریف غلط از حقوق بشر به دنبال تحریف و دگرگونی واقعیت ها و زیرپا گذاشتن سنت های حسنه است، گفت: دشمن به دنبال زدن غیرت دینی که همواره در طول انقلاب همچون موتور محرکه پیشرفت کشور نقش داشته است و باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار بود.

سردار کریمی افزود: تفکر انقلابی در دفاع مقدس بزرگترین حماسه ها را خلق کرد و امروز این تفکر باید الگوی عبور از مشکلات و بحران ها باشد و رمز موفقیت کشور در گام دوم انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن است.

وی با بیان اینکه امام‌ خمینی(ره) ما می توانیم‌ را به ملت ایران و خصوصا جوانان آموخت، گفت: حضرت امام(ره) با راه اندازی انقلاب اسلامی ارزش های اخلاقی و دینی را در کشور پیاده سازی کرد و امروز بعد از گذشت ۴۳ سال هرکجا به مامی توانیم تکیه کردیم حماسه های بزرگی خلق شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: امام خمینی(ره) با بسیج مردمی انقلاب اسلامی را تشکیل داد و برای رسیدن انقلاب به پیشرفت، مردم را پای کار آورد و مردم با جهادهای مختلف در طول انقلاب از جمله انتظامی، امنیتی، دفاعی، سازندگی، علمی، پژوهشی و فرهنگی کشور را به اینجا رسانده و امروز در نظام بین الملل ایران اسلامی حرف برای گفتن دارد و در همه جهادها جوانان خوش درخشیدند.

وی ادامه داد: استقلال، امنیت، مردم سالاری دینی و مردم باوری در نظام اسلامی ، آزادی و عدالت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که از ابتدای شکل گیری انقلاب مدنظر بوده و روز به روز تقویت شده است.

سردار کریمی با اشاره به مکتب شهید سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی خواب پریشان دشمنان در کشورهای مقاومت را با بسیج مردمی و امت سازی به نابودی کشاند و بزرگترین دستاوردها را برای جهان اسلام به ارمغان آورد و مکتب شهید سلیمانی برای جوانان راهگشا است و دانشگاهیان باید از این مکتب نجات بخش الگوگیری کنند.

وی با تشریح ابعاد جنگ شناختی دشمن گفت: دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال دگرگونی در حقایق و واقعیت ها است و دشمنان با ایجاد یاس و نا امیدی و بزرگنمایی مشکلات به دنبال ضربه زدن به فرهنگ ما می توانیم است و لذا رمز عبور از مشکلات تکیه بر فرهنگ ‌مامی توانیم است. 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: دشمن با هیاهوی رسانه ای به دنبال غفلت از شکست های خود در طول ۴۳ سال است و دشمن در برابر انقلاب اسلامی شکست خورده و امروز در اوج ناتوانایی است و دشمن در جنگ تحریمی و اقتصادی با شکست جدی مواجه شده و به فضل الهی و هوشیاری و بصیرت مردم در جنگ ترکیبی شکست خواهد خورد.

وی تأکید کرد: خلق حماسه های بزرگ و پیشرفت های علمی و پژوهشی توسط جوانان در بخش های مختلف کشور غرورآفرین است و امروز باید این دستاوردها برای جوانان تبیین شود.

سردار کریمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه امروز دانشجویان بسیجی بیرق جهاد و پیشرفت علمی را به دست گرفته اند و برای استقلال حقیقی کشور در ابعاد مختلف تلاش می کنند و لذا دانشجویان بسیجی محور اقتدار ملت هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها