مسئول سازمان بسیج رسانه کشور:

خروجی هیئت‌های اندیشه‌ورز منجر به تشکیل یک نظام صنفی شود

«محمدیان» با بیان اینکه خروجی هیئت‌های اندیشه‌ورز باید منجر به تشکیل یک نظام صنفی شود، گفت: اصحاب رسانه در سطح کشور باید مطالبات صنفی خود را با ریل‌گذاری درست از مسئولان پیگیری کنند.
کد خبر: ۵۳۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷ - 30July 2022

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عباس محمدیان» مسئول سازمان بسیج رسانه کشور عصر امروز در دیدار با اعضا هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه ریل‌گذاری در حوزه رسانه با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری از جبهه رسانه انقلاب گلایه داشتند که نشان دهنده مشکل در ریل‌گذاری است.

مسئول سازمان بسیج رسانه کشور با اشاره به نقش رسانه در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، تصریح کرد: حرکت رسانه باید حرکت پیش رونده نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد و در راه تحقق این راه نقش رسانه به ویژه رسانه‌های انقلابی بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه تحول در جامعه بدون حضور اصحاب رسانه اثرگذاری لازم را ندارد، خاطرنشان کرد: در نظام تحولی و نظام باز تعریف جبهه رسانه باید در چند ضلع حرکت کنیم، زیرا نظام صنفی در رسانه دارای ضعف‌های متعددی است.

محمدیان با بیان اینکه خروجی هیئت‌های اندیشه‌ورز باید منجر به تشکیل یک نظام صنفی شود، تاکید کرد: اصحاب رسانه در سطح کشور باید مطالبات صنفی خود را با ریل‌گذاری درست از مسئولان پیگیری کنند.

وی نقش مطالبه درست در تحقق خواسته‌های اصحاب رسانه را بسیار مهم دانست و افزود: باید اصحاب رسانه و هیئت‌های اندیشه ورز از دولت در خصوص تشکیل نظام صنفی مطالبه داشته باشند.

مسوول سازمان بسیج رسانه کشور متذکر شد: مسائل اهمیت دار رسانه در هر استان باید توسط اصحاب رسانه باید شناسایی و سپس برای تحقق این مطالبات اقدامات لازم اتخاد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها