فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران مطرح کرد؛

اعطای کارت ضابطین قضائی به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری

سرهنگ موسوی گفت: تا پایان سال به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران کارت ویژه ضابطین ویژه قضائی داده می‌شود.
کد خبر: ۵۳۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۴ - 03August 2022
اعطای کارت ضابطین قضائی به هزار نفر از نیروهای یگان حفاظت شهرداریبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ سید هادی موسوی فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران در آئین رونمایی و اهدای کارت ضابطین ویژه قضائی پرسنل انتظامی شاغل در یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ یگان حفاظت شهرداری تهران تشکیل شد اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرایم در سطح شهر از جمله وظایف یگان است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر در تمامی مناطق ۲۲ گانه تهران و ۱۳ سازمان و شرکت یگان حفاظت مشغول به کار هستند.
 
موسوی با اشاره به عملکرد شاخص یگان در چهار ماهه ابتدای امسال گفت: امروز کارت ضابطین ویژه قضائی به نیروهای یگان داده می‌شود و تا پایان سال هزار نفر به عنوان ظابط شناخته می‌شوند.
 
فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران با اشاره به حفاظت از بوستان‌های تهران گفت: حفاظت از ۱۵ بوستان تهران بر عهده پرسنل یگان حفاظت است و پاکسازی معتادان در این بوستان‌ها به کمک نیروهای یگان حفاظت انجام می‌شود.
 
وی تصریح کرد: با اعطای کارت ضابطین ویژه قضائی به پرسنل انشاالله بسیاری از مشکلات یگان برطرف خواهد شد.
 
موسوی با اشاره به ساماندهی معتادان گفت: بر اساس آخرین آمار موجود بیش از هفت هزار معتاد متجاهر و ۴۰۳ متکی و دست فروش جمع‌آوری شده‌اند.
 
وی تصریح کرد: تنها تعدادی نگهبان خانم داریم و به دنبال این هستیم تا از نیروهای بانوان در یگان حفاظت شهرداری نیز بهره مند شویم و به کمک آنها بتوانیم امنیت پارک بانوان را تأمین کنیم.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار