قالیباف در نطق پیش از دستور:

پزشکان با روحیه جهادی در آزمون کرونا پیروز شدند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکان توانستند با روحیه جهادی در مدیریت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا پیروز شوند.
کد خبر: ۵۴۱۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ - 23August 2022

پزشکان با روحیه جهادی در آزمون کرونا پیروز شدندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد باقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور صحن علنی مجلس شورای اسلامی امروز (یکم شهریور) با تبریک فرارسیدن روز پزشک، اظهار داشت: پزشکان با روحیه جهادی توانستند در آزمون‌های مهمی در سال های گذشته پیروز شوند.

قالیباف گفت: عموم پزشکان ایرانی به خصوص پزشکان پرتلاش و دغدغه‌مند شاغل در بخش‌های آموزشی و درمانی دولتی در سال‌های اخیر به پشتوانه دانش، تجربه و روحیه جهادی خود توانستند بر دو آزمون سخت فائق آیند. نخست جهاد پزشکان در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا و دوم غلبه بر تحریم‌های ظالمانه‌ای که با آگاهی و هدفمند سلامت و جان ملت ایران را نشانه رفته‌اند و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارویی به کشور شدند نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همان فروپاشی نظام سلامت بود تاریخ ساز و فراموش نشدنی است.

وی افزود: ضروری است مسئول امر علاوه بر بسیج از تمام امکانات برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حفظ کیفیت آموزش کیفیت پزشکی در کشور و در عین رفع دغدغه‌های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک است که باید به طور ویژه مد نظر وزارت بهداشت باشد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار