مجتهدزاده به دفاع پرس خبر داد:

فردا؛ برگزاری اولین نشست ملی پژوهشگران عرصه زنان و دفاع مقدس

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با اعلام این که از فردا (یک شنبه) اولین نشست ملی پژوهشگران زنان و دفاع مقدس برگزار می شود، گفت: این نشست با هدف اولین نشست ملی پژوهشگران عرصه زنان و دفاع مقدس به منظور‌ تقویت بنیه علمی و اطلاعاتی پژوهشگران استانی حوزه زنان و دفاع‌ مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ - 03October 2015

فردا؛ برگزاری اولین نشست ملی پژوهشگران عرصه زنان و دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس از برگزاری اولین نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس در روزهای 12 و 13 مهر سال جاری با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون محترم امور بسیج فرهنگ دفاعی  ستاد کل، رئیس بنیاد حفظ آثار و سایر اساتید و فرهیختگان این حوزه در مجمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) و باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

"مریم مجتهدزاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس به خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: اولین نشست ملی پژوهشگران حوزه دفاع مقدس 12 و 13 مهر سال جاری با حضور سردار جزایری، سردار کارگر، سردار اثباتی، حجت الاسلام و المسلمین غلامی دبیر شورای فرهنگی بیت مقام معظم رهبری (دامت برکاته)، سردار خضرایی رئیس باغ موزه دفاع مقدس و آقای فرهنگی در مجتمع فرهنگی دانشجویی 13 آبان (لانه جاسوسی سابق) و باغ موزه دفاع مقدس برگزار میشود.

وی با اشاره به هدف از برگزاری این نشست گفت: اولین نشست ملی پژوهشگران عرصه زنان و دفاع مقدس به منظور تقویت بنیه علمی و اطلاعاتی پژوهشگران استانی حوزه زنان و دفاع مقدس، تدوین رئوس اصلی اولویتهای پژوهشی در حوزه زنان و دفاع مقدس و تقسیم کار به منظور انجام اولویتها و همچنین فراهم آوردن امکان دسترسی پژوهشگران استانی به منابع اطلاعاتی لازم و مستند با همت سازمان برگزار خواهد شد.

مجتهدزاده افزود: این نشست با هدف جهت دهی به فعالیتهای پژوهشی باتوجه به تکراری شدن موضوعهای پژوهشی تشکیل شده است و قصد داریم پژوهشگران را در جهت انتخاب بهتر موضوع و شیوه فعالیت جدید در این حوزه سوق دهیم.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس خروجی این نشست را به دست آوردن اطلاعات دقیق آماری دانست و گفت: از هر استان دو پژوهشگر در این نشست که در سطح ملی برگزار میشود، شرکت خواهند داشت. در نظر داریم پس از آموزش این افراد، آنها با بنیادهای حفظ آثار استانهای خود همکاری کرده و پس از بدست آوردن اطلاعات دقیق آماری، برای بهره برداری صحیح، آنها را در اختیار بنیاد حفظ آثار استان قرار دهند.

مجتهدزاده با تأکید بر لزوم توسعه تعاملات بینالمللی در حوزه زنان و خانواده با محوریت نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس افزود: این سازمان قصد دارد شورای راهبردی بینالملل در حوزه زنان و خانواده را با هدف بیان کارکردهای خانواده بر اساس آموزههای دینی سبک زندگی اسلامی، شناسایی و آیندهنگری تحولات خانواده در جهان و ضرورت ارائه الگوی خانواده با عنایت به سبک زندگی اسلامی، گسترش تعاملات کشورهای اسلامی با هدف پویایی نظام خانواده بر مبنای الگوی زندگی جهادی و اسلامی و نیز ظرفیتسازی برای احیای فرهنگ مقاومت و سبک زندگی جهادی در حوزه بینالملل تشکیل دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار