سردار گزنی:

انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر انقلاب بر محور "دین" بود

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس آل سعود را دنباله رو صهیونیست‌ها دانست و با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت»، عنوان داشت: آل سعود به دنبال ایجاد فرقه‌های تکفیری است و سعی می‌کند به نام اسلام به اسلام ضربه بزند.
کد خبر: ۵۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ - 02October 2015

انقلاب اسلامی ایران برخلاف سایر انقلاب بر محور

به گزارش دفاع پرس از شیراز، محفل امتداد نور 6 در آخرین روز از هفته دفاع مقدس و با خاطره گویی فرماندهان گردانهای حضرت زینب(س)، فجر، کمیل، ثارالله و یگان دریایی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام کازرون و به همت گروه تفحص سیره شهدای کازرون برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار، ائمه جمعه کازرون و قائمیه، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رزمندگان دفاع مقدس، خانوادههای معظم شهدا و جمع کثیری از مردم شهید پرور کازرون برگزار میشد، جانشین سپاه فجر استان فارس به سخنرانی پرداخت.

سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل گزنی با اشاره به آثار دفاع مقدس، جنگ هشت ساله را حاوی پیامهای متعدد برای دنیا دانست و تاکید کرد: جهانیان متوجه شدند که ملت مقاوم ایران حاضر نیست از آرمانهای خود دست بکشد.

سردار گزنی با مقایسه جریانها و انقلابهای سراسر دنیا با انقلاب اسلامی، حرکت ملت ایران را چه در نوع و روش و چه در ماهیت با دیگر انقلابها متفاوت دانست و خاطرنشان کرد: برای مثال انقلاب روسیه، انقلاب فرانسه و جریان رنسانس مبتنی بر دین زدایی بود اما محور انقلاب ما دین و احیاء اسلام در تمام ابعاد بود.

گزنی با یادآوری خاطرات روزهای نخستین جنگ تحمیلی اظهارداشت: بنده افتخار داشتم بعد از ده روز که از جنگ گذشته بود عازم جبهه شدم و ما از جبهههای نبرد و روزهای دفاع درسهای بزرگی آموختیم.

وی در ادامه افزود: اگر امروز شاهد ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبار جهانی هستیم به پشتوانه فداکاریها و ایثارهای شهدا و رزمندگان است.

جانشین سپاه فجر با انتقاد از کسانی که در پازل دشمن قرار میگیرند و عاملی برای اجرای سیاستهای استکبار میشوند به فتنههای بعد از جنگ تحمیلی اشاره کرد و بیان داشت: ما دو فتنه بزرگ را بعد از دفاع مقدس گذراندیم یکی فتنه 78 و دیگری فتنه 88 که خدا نگذرد از عوامل آنها و همه باید بدانند ملت ما با بصیرت و پیروی از ولایت فقیه راه انقلاب را ادامه خواهند داد.

وی تصریح کرد: توان انقلاب اسلامی در حال حاضر با سالهای اول انقلاب بسیار متفاومت است و ما برعکس دشمن روز به روز قدرتمند تر شدهایم.

سردار گزنی ضمن تسلیت فاجعه مسجدالحرام و منا این وقایع تلخ را ناشی از بی کفایتی آل سعود دانست و با اشاره به بخشی از پیام حضرت امام رحمه الله علیه به مناسبت سالگرد قتل عام حجاج در سال 66 عنوان داشت: امام خمینی(ره) شناخت اسلام آمریکایی را واجب سیاسی میدانست و تجلی اسلام آمریکایی در زمان کنونی آل سعود است و نطفه این خاندان (آل سعود) از آل یهود است.

این مقام مسئول آل سعود را دنباله رو صهیونیستها دانست و با اشاره به سخن امام(ره) که فرمود: «اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت» عنوان داشت: آل سعود به دنبال ایجاد فرقههای تکفیری است و سعی میکند به نام اسلام به اسلام ضربه بزنند.

وی نفوذ فرهنگی سیاسی را بسیار خطرناک برشمرد و با تاکید بر تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان سپاه فرمودند؛ دشمن به دنبال ایجاد کانالهایی برای نفوذ در مراکز تصمیم گیری است و اگر نشد قصد نفوذ در مراکز تصمیم سازی را دارد و همه باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم این اتفاق بیفتد.

سردار گزنی تنها خواسته دشمن را دست کشیدن از «اسلام» دانست و با اشاره به الگو گیری ملتها از دفاع مقدس مردم ایران اظهارداشت: تنها چیزی که جبهه استکبار میخواهد این است که اسلام نباشد یا اسلامی که برای اهداف آنها مضر است نباشد اما امروز ملتهای مسلمان شعار استکبار ستیزی سر میدهند و شنیدن «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» یکی از ثمرههای دفاع مقدس ملت ایران است.

وی در پایان عزت و سربلندی ایران اسلامی را به سبب رشادتهای رزمندگان و صبر و استقامت خانوادههای شهدا و جانبازان دانست و ابراز داشت: شهدا و رزمندگان کازرون افتخار این شهر هستند و باید سیره این بزرگواران را قدر دانست و آن را ترویج داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار