مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

ارزش‌های دفاع مقدس در قالب‌های زیبا و جذاب به نسل جوان منتقل شود

‌«جعفری» با اشاره به اینکه مأموریت داریم ارزش‌ها را به نسل جوان در قالب‌های زیبا و جذاب منتقل کنیم و این مأموریت پایانی ندارد، گفت: لازم است مهندسی محتوایی انجام شود و وظیفه داریم از این تاریخ پرافتخار دفاع مقدس استفاده و از ظرفیت‌ها و شیوه‌های هنری، تدوین و چاپ کتاب، فضای مجازی و رسانه‌ای نهایت استفاده را ببریم.
کد خبر: ۵۴۱۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ - 25August 2022

ارزش‌های دفاع مقدس در قالب‌های زیبا و جذاب به نسل جوان منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، همایش منطقه‌ای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ریاست ‌«علی‌اصغر جعفری» مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه مدیران ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان در «بیرجند» برگزار شد.

جعفری در این جلسه اظهار داشت: امروز در بررسی اسناد دفاع مقدس متوجه می‌شویم جنگ تحمیلی یک جنگ حساب شده  بوده و اگر نبود مقاومت ملت ایران امروز هیچ خبری از اسلام و انقلاب نبود.

وی با تأکید بر اینکه این عزت و افتخار مخصوص یک مقطع و جغرافیا نبود، افزود: دفاع مقدس یک مکتب فکری ایجاد کرد که هر روزی که می‌گذرد برای هر ملت و هر مقطع زمانی قابل توسعه است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد: امروز در بحث مقاومت و دفاع از حرم، از دستاوردها و برکات دفاع مقدس برای بسط و توسعه اسلام و معرفی انقلاب اسلامی استفاده می‌کنیم.

جعفری با اشاره به اینکه مأموریت داریم ارزش‌ها را به نسل جوان در قالب‌های زیبا و جذاب منتقل کنیم و این مأموریت پایانی ندارد، اضافه کرد: لازم است مهندسی محتوایی انجام شود و وظیفه داریم از این تاریخ پرافتخار دفاع مقدس استفاده و از ظرفیت‌ها و شیوه‌های هنری، تدوین و چاپ کتاب، فضای مجازی و رسانه‌ای نهایت استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه امروز نسل جوان متأثر از فضای مجازی است و باید تمام تلاش خود را از این فضا برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام دهیم، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز در دوران بلوغ خود به سر می‌برد.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه یادمان‌های دفاع مقدس بین مردم بالاترین اقبال را دارد و این در نظرسنجی‌ها مشخص شده، خاطرنشان کرد: امیدوارم مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در کمترین فرصت ساخته و افتتاح شود تا مورد بهره‌برداری مردم استان به خصوص نسل جوان قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار